صدور احکام انتصاب شهرداران «ارسک و عشق آباد»


صدور احکام انتصاب شهرداران «ارسک و عشق آباد»

با تأیید استاندار خراسان جنوبی، حکم انتصاب شهرداران دو شهر ارسک و عشق آباد صادر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حمید ملانوری» حکم انتصاب «رسول عباسی» را به عنوان شهردار ارسک و «صابر یوسفی پور» را به عنوان شهردار عشق آباد صادر کرد.


استاندار خراسان جنوبی در متن احکام انتصاب این دو شهردار قید کرده؛ «در اجرای تبصره (۳) ذیل بند یک ماده (80) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1/3/1375 و اصلاحات بعدی، با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر... و نظر به تعهد و شایستگی، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت شهردار... منصوب می نمایم».

در بخش دیگری از متن این احکام که به صورت جداگانه صادر شده است،آمده؛ «امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در نظر گرفتن عدالت در توزیع خدمات و امکانات و مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در تدوین برنامه راهبری توسعه گرا، تعامل با مسئولین، معتمدین و شورای اسلامی شهر، در ایجاد محیط سالم شهری و نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سیاست های دولت، موفق باشید».

شایان ذکر است: رسول عباسی و صابر یوسفی پور بعد از دریافت این احکام انتصاب، کار خود را در شهرداری های ارسک و عشق آباد آغاز کردند.

پایان پیام/70

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)