آثار برتر دومین مسابقه ملی گویندگی در دزفول معرفی شدند


آثار برتر دومین مسابقه ملی گویندگی در دزفول معرفی شدند

دزفول- ایرنا - آثار برتر دومین دوره مسابقه بزرگ ملی گویندگی در دزفول ، روز سه‌شنبه از سوی هیات داوران معرفی شدند.

دبیر دومین مسابقه بزرگ ملی گویندگی روز سه شنبه در حاشیه آیین پایانی این مسابقه که به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شد به خبرنگار ایرنا گفت: هدف از برگزاری این مسابقه ارج نهادن به آثار فرهنگی، برگزاری کارگاه های آموزشی، ارتقای سطح علمی و عملی شهرستان و تبادل فرهنگی بین هنرمندان سطح کشور است.
محمدرضا خردمند افزود: آثار گویندگی از تهران، دزفول، اصفهان، کرمان، گیلان، رضوان شهر، اهواز، بابل، یزد، رشت، بهبهان، کارون، تالش، آبادان، اندیمشک، بوشهر، شوش دانیال، بستک، قائمشهر، راور، بجنورد و شوشتر به دبیرخانه مسابقه ارسال شدند که پس از بررسی توسط هیات داوران سه اثر به عنوان برگزیدگان این مسابقه و یک نفر به عنوان استعداد بخش کودک و یک نفر به نمایندگی از جامعه روشندلان به مناسبت روز عصای سفید معرفی شدند.
وی گفت: آلاله تقوی از شهرستان قائم شهر استان مازندران جایزه نخست این مسابقه، عرفان نورعلی پور از تهران جایزه دوم این مسابقه و محمد رحمانیان از شهرستان آبادان استان خوزستان جایزه سوم این مسابقه را به خود اختصاص دادند.
دبیر دومین مسابقه ملی گویندگی ادامه داد:هستی سامی از تهران به عنوان استعداد مسابقه در بخش کودک معرفی شد و از ندا درآمد به عنوان هنرمند روشندل به مناسبت روز عصای سفید قدردانی شد.
خردمند افزود: مهلت ارسال آثار از هفتم تا ۱۶ مهر جاری بود و بررسی آثار به مدت سه روز توسط هیات داوران انجام شد.

وی گفت: میترا تقی نژاد، ثریا سامی و جمشید زلقی داوری این مسابقه ملی را بر عهده داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...