3بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد جان باختند


3بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد جان باختند

یاسوج - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کووید 19در کهگیلویه و بویراحمد با فوت سه بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته به 964 نفر رسید.

پرویز یزدان پناه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون ۲۳۰ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌های معین کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند.

وی افزود: از این تعداد ۹۸ بیمار کرونای قطعی و ۱۶ بیمار بد حال هم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها خدمات درمانی دریافت می کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۴ هزار و ۳۴۴ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.
وی عنوان کرد: از مجموع ۶۲۰ نمونه PCR دریافت شده از آزمایشگاههای سلولی مولکولی شهرهای یاسوج و دهدشت، ۳۵ درصد موارد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و چرام گزارش شده است.
وی از مردم خواست بیماری کرونا و قدرت کشندگی این بیماری را جدی بگیرند و با پرهیز از عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی حتما از ماسک استفاده کرده و از شرکت در تجمعات، دورهمی‌ها و همچنین از رفتن به سفرهای غیرضروری و مکان‌های پر خطر مثل مراکز بهداشتی و درمانی، آرمستانها، پارک‌ها و بازار خودداری کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزایش روزانه تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در کهگیلویه و وبویراحمد را نتیجه بی توجهی عده‌ای از مردم به شیوه نامه‌های بهداشتی و عادی انگاری بیماری کرونا دانست.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین