واقفین شهرستان‌های کنگاور و صحنه تجلیل شدند


واقفین شهرستان‌های کنگاور و صحنه تجلیل شدند

کرمانشاه - ایرنا - واقفین شهرستان های کنگاور و صحنه روز چهارشنبه به مناسبت دهه وقف در مراسمی با حضور مسئولان در امام زاده «جمال الدین» روستای فش کنگاور تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین در این همایش، حمایت از وقف و موقوفات را حمایت از مردم جامعه عنوان کرد و گفت: واقفین خیر اندیش تمام زحمات و هدف خود را صرف این می کنند که همه و یا عده ای از مردم از برکات وقف بهره مند شوند.

«داریوش یاوری» در این مراسم با بیان اینکه هر کار خیری بدون حمایت ابتر می ماند تصریح کرد: حمایت از وقف حمایت از قشر آسیب پذیر، ضعیف و نیازمند جامعه بوده و حمایت کننده در ثواب واقف شریک است.

وی اظهار کرد: کمک به وقف با صاحبان اندیشه در جامعه نهادینه می‌شود و واقف و حامی هر دو خادم هستند.

او گفت: وقف، واقفان خیراندیش بر اساس یک واکنش مثبت توسط افراد دریا دل، با ظرفیت و ایثارگری صورت می گیرد که در دین و دیانت مردم عزم راسخ دارند.

وی با اشاره به این که واقفین پاسدار عملی و واقعی جوانه های عظیم خیر بشری هستند و اقدام شان ماندگار است افزود: آنها ایثارگری و از خودگذشتگی را عملا ترجمه کرده اند و از سد بزرگ و عظیم تردید گذشته و به دیار تصمیم رسیده اند.

وی افزود: با توجه به تلاش این اداره برای نهادینه کردن فرهنگ وقف بویژه وقف مشارکتی از مسئولان و فعالان فرهنگی و رسانه‌ها انتظار یاری و همکاری دارد.

در ادامه از واقفین و متولیان امام زاده های شهرستان های کنگاور و صحنه تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!