رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از الزام های شهر نشینی است


رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از الزام های شهر نشینی است

کیش - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از الزام های شهر نشینی و گامی در راستای زندگی مسوولانه است.

به گزارش ایرنا، سعید پورعلی روز چهارشنبه در همایش فرهنگ یاران و رانندگان نمونه ترافیکی اظهار داشت: برای زندگی اجتماعی مسوولانه عمل کردن یک اصل است و هر شخصی برای حفظ و مراقبت از محیطی که در آن زندگی می کنیم مسوولیت دارد.

وی با بیان اینکه برای تحقق این مهم قانون و اخلاق لازمه مسوولانه عمل کردن در اجتماع است یادآور شد: کیشوندان در مقوله فرهنگ ترافیکی توانسته اند این مهم را به خوبی به نمایش بگذارند به طوریکه هم اکنون فرهنگ رانندگی در این جزیره به عنوان یک جاذبه گردشگری شناخته می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش یادآور شد: سازمان منطقه آزاد نیز در راستای اعتلای این فرهنگ حمایت های آموزشی و تجهیز معابر به آخرین تکنولوزی های مدیریت ترافیکی را در دستور کار قرار داده است.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه جزیره کیش نیز در این آیین گفت: پلیس هوشمند رکن اصلی امنیت پایدار بوده که در ۲ بخش شامل پلیس آموزش دیده و متخصص با در اختیار داشتن تجهیزات به روز محقق می شود.

سرهنگ فرج نظری اظهار داشت: فرماندهی انتظامی برای تحقق پلیس هوشمند در جزیره ماموران این فرماندهی از دانش کافی برخوردار هستند و تداوم آن نیازمند خریداری و به روز رسانی تجهیزات مختلف است.

در این آیین ۱۰ نفر رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره کیش که در یکسال گذشته هیچ گونه تخلفی نداشتند به همراه اموزشیاران آموزشگاه رانندگی کیش از سوی پلیس راهور به مناسبت هفته ناجا تجلیل شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | حمله نظامیان اسرائیلی به دانش‌آموزان