توانمندسازی و حمایت از نخبگان راهبرد بسیج در گام دوم انقلاب است


توانمندسازی  و حمایت از نخبگان راهبرد بسیج در گام دوم انقلاب است

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: توانمندسازی، خودکفایی و حمایت از برنامه و طرح‌های نخبگان اولویت مهم بسیج در گام دوم انقلاب است و شوراهای اندیشه‌ورز اقدامات هدفمند در این راستا دارند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان خنداب، افزود: بسیج، الگوی واقعی برای پیشرفت در گام دوم انقلاب است که باید از این ظرفیت بیشترین بهره‌ را گرفت.

وی تاکید کرد: موفقیت‌های بسیج نشان داده که این نهاد مردمی برای پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، علمی، فناوری و خدماتی برنامه‌محور است و در این مسیر هدفمند عمل می‌کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی یکی از موفقیت‌های بسیج را جذب جوانان با استعداد و نخبگان عنوان کرد و گفت: این نهاد مردمی به جایگاهی امن و مطمئن برای جوانان و اقشار مردم تبدیل شده که می‌تواند استعدادهای خود را به شکوفایی برسانند.

سردار کریمی اظهار داشت: مهمترین دستاورد بسیج در گام نخست، ایجاد اعتماد به نفس ملی و خودباوری است، بنابراین می‌توان گفت مردم با فرهنگ و روحیه بسیجی به پیشرفت‌های بزرگی رسیدند و می‌طلبد در گام دوم انقلاب، بهره‌گیری از فرهنگ و تفکر بسیج برجسته شود.

وی ادامه داد: بسیج در اوج تحریم و فشار دشمنان نشان داد که چنانچه اعتماد به نصرت الهی باشد امکان بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌ها وجود دارد و هیچ مانعی برای پیشرفت کشور نیست.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: از مهمترین دلایل موفقیت سپاه و بسیج در موفقیت‌ها رابطه مستحکم این نهاد انقلابی با بدنه مردم است که باید روز به روز تقویت شود و به همین دلیل دشمن دنبال ضربه زدن به اعتماد عمومی مردم نسبت به نهاد انقلابی، ولایی و مردمی سپاه از طریق فضای مجازی است که در این خصوص باید هوشمندانه عمل شود.

سردار کریمی تصریح کرد: یکی از ضرورت های مهم امروز تبیین دستاوردهای بسیج در حوزه مختلف است و باید اذعان داشت که مسئولیت‌ها در نظام اسلامی فرصتی گرانسنگ در راستای خدمت بی منت به مردم و تحقق اهداف نظام اسلامی است که باید آن را مغتنم شمرد.

در این آیین از تلاش سرهنگ پاسدار «محسن صادقی» تجلیل و سرهنگ دوم پاسدار «حسین عزیزی» به‌عنوان فرمانده جدید شهرستان خنداب معرفی شد.

بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در سطح استان مرکزی فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی