جایگزینی فیس‌لیفت فوتون تونلند با نسخه قدیمی


جایگزینی فیس‌لیفت فوتون تونلند با نسخه قدیمی

فوتون تونلند، پیکاپی با بیش از یک دهه عمر است که در کشور ما نیز توسط ایران‌خودرو دیزل مونتاژ می‌شود. حالا خبر رسیده که این شرکت با تأخیری چند ساله می‌خواهد نسخه فیس‌لیفت تونلند را جایگزین مدل قدیمی کند. حضور بازیگران تازه‌وارد در بازار پیکاپ کشورمان ازجمله آمیکو با مدل آسنا، یوآز پاتریوت پیکاپ و … The post جایگزینی فیس‌لیفت فوتون تونلند با نسخه...

فوتون تونلند، پیکاپی با بیش از یک دهه عمر است که در کشور ما نیز توسط ایران‌خودرو دیزل مونتاژ می‌شود. حالا خبر رسیده که این شرکت با تأخیری چند ساله می‌خواهد نسخه فیس‌لیفت تونلند را جایگزین مدل قدیمی کند.

جایگزینی فیس‌لیفت فوتون تونلند با نسخه قدیمی

حضور بازیگران تازه‌وارد در بازار پیکاپ کشورمان ازجمله آمیکو با مدل آسنا، یوآز پاتریوت پیکاپ و کرمان خودرو با KMC مدل T8، ایران‌خودرو دیزل را به صرافت انداخت تا برای رقابت بهتر دستی به سر و روی این مدل قدیمی بکشد.

جایگزینی فیس‌لیفت فوتون تونلند با نسخه قدیمی

تونلند فیس‌لیفت از جلوپنجره، چراغ‌ها و سپر جدیدی در جلو سود می‌برد. این طراحی باعث شده تا نمایی خش تر و تنومندتر را شاهد باشیم. کابین نیز تغییراتی داشته و به‌روز شده است.

جایگزینی فیس‌لیفت فوتون تونلند با نسخه قدیمی جایگزینی فیس‌لیفت فوتون تونلند با نسخه قدیمی جایگزینی فیس‌لیفت فوتون تونلند با نسخه قدیمی

پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس قرار است از آبان ماه به خریداران محصول قبلی البته با توافق واگذار شود و البته مشخص نیست که قیمت ۸۰۷ میلیونی قبلی آن با چهره جدید چقدر افزایش می‌یابد. هرچند گفته شده که افزایشی در کار نخواهد بود یا این افزایش ناچیز می‌باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند