خدمات درمانی به 10 هزار مددجوی فارس ارائه شده است


خدمات درمانی به 10 هزار مددجوی فارس ارائه شده است

مدیرکل کمیته امداد فارس اعلام کرد که در شش ماهه اول امسال 10 هزار و 200 نفر از مددجویان این نهاد حمایتی، خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.

محمد بذرافشان گفت: میزان هزینه‌های درمانی این افراد در بازه زمانی مذکور حدود ۵۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۳۳ میلیارد ریال آن ثبت شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد فارس، او تعداد افراد زمین گیر و صعب‌العلاج تحت حمایت در استان فارس را ۸۱۶۱ هزار نفر اعلام و اضافه کرد: تا پایان سال گذشته ۷۰۳ نفر بازنشسته و از چرخه حمایتی خارج شدند.

بذرافشان خاطرنشان کرد: برای ۷۸۴۸ نفر با اعتبار بیش از ۱۰۳ میلیارد ریال نیز حق بیمه تامین اجتماعی در ۶ ماهه اول امسال پرداخت شده و برای تعداد ۶۹۵۳ نفر از روستاییان و عشایر تحت حمایت که مشمول واریز حق بیمه روستایی و می شدند تا پایان امسال بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال بیمه آنان واریز و پرداخت خواهد شد.

مدیرکل امداد فارس یادآور شد: در طرح تغذیه مادران شیرده در مدت مذکور برای ۳۷۱۹ نفر از مادران شیرده تحت حمایت میزان ۱۲ میلیارد و ۷۵۸ میلیون ریال و در طرح سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال برای ۳۱۷۰ کودک میزان ۱۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...