توضیح دانشگاه علوم پزشکی آبادان در خصوص ضرب و شتم پزشک شادگانی


توضیح دانشگاه علوم پزشکی آبادان در خصوص ضرب و شتم پزشک شادگانی

آبادان - ایرنا -دانشگاه علوم پزشکی آبادان در خصوص ضرب و شتم یک بانوی پزشک از سوی افراد ناشناس و سرقت از وی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایرنا پزشک متخصص پاتولوژی بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان چهارشنبه شب گذشته بعد از اتمام وقت کاری راهی منزل خود بود که توسط افراد ناشناس در جاده قدمگاه به همراه همکار وی مورد ضرب و شتم قرار گرفت. افراد ناشناس در این اقدام طلا و کارت های اعتباری این بانوی پزشک را به سرقت برند.

در بیانیه دانشگاه علوم پزشکی آبادان که روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: در روزهایی که از جان‌گذشتگی پزشکان کشورمان الگو و اسوه ایثار شده است، رخ دادن برخی از اتفاقات، کوهی از درد و غم را نه تنها بر قلب فعالان عرصه سلامت بلکه بر روح ملت شریف، قدرشناس و ولایتمدار ایران اسلامی می‌نشاند.

مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان، ضمن محکوم کردن هتک حرمت و ضرب و جرح پزشک دلسوز و متعهد شاغل در شهرستان شادگان توسط افراد معلوم‌الحال، از نیروی انتظامی و مراجع قضایی تقاضا دارد با پیگیری جدی و سریع این موضوع تا کسب نتیجه و محکوم کردن هتاکان، تسلی خاطری برای این عزیز زحمتکش و همه مجموعه جان برکف حوزه سلامت کشور باشند.

در انتهای بیانیه دانشگاه علوم پزشکی آبادان آمده است:امید است ضمن برخورد شدید و اعمال سخت‌ترین مجازات برای عاملان چنین جنایتی درس عبرتی بزرگ برای تمامی برهم زنندگان امنیت و سلامت روانی جامعه محقق شود.

به گفته رئیس شبکه بهداشت و درمان شادگان یکی از پزشکان متخصص شاغل در این شهرستان بعد از خروج از محل کار در حالیکه به همراه راننده خود به سمت ماهشهر در حرکت بود در خروجی شادگان از سوی سرنشینان یکدستگاه خودروی ۴۰۵ که لباس پلیس پوشیده بودند مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

نوراله طاهری با بیان اینکه سارقان زیور آلات، موبایل و کارت‌های اعتباری این بانوی پزشک را به سرقت بردند افزود: این موضوع از طریق مراجع قضایی شهرستان در حال پیگیری است.

شهرستان شادگان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب خوزستان زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

صلح و سازش بیش از 21 هزار پرونده قضایی در خوزستان