122 برنامه هفته تربیت بدنی در همدان برگزار می‌شود


122 برنامه هفته تربیت بدنی در همدان برگزار می‌شود

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: 122 برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی همزمان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی در این استان برگزاری می شود.

«حمید سیفی» روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: عطرافشانی مزار مطهر شهدای ورزشکار در سراسر استان، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، بهره برداری از طرح‌های مختلف ورزشی و انجام دوره‌های آموزشی ویژه جوانان و خانواده از مهمترین برنامه‌های تدوین شده برای این هفته است.

وی اضافه کرد: همچنین این هفته سالن‌های رزمی تویسرکان و نیز زمین چمن مینی فوتبال روستای «ایوک» همدان با حضور مسئولان به بهره برداری می رسد.

سیفی خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته تربیت بدنی با هدف پویایی جامعه و تحقق شعار «ایران تندرست، همدل و قوی» اجرا می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر ایجاد نشاط همگانی در برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی یادآور شد: تقویت نشاط همگانی در بین آحاد جامعه سرلوحه اجرای برنامه‌ها است و البته با توجه به شرایط کرونا قصد داریم برنامه‌ها با حداقل حضور فیزیکی برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باید در راس برنامه‌ها قرار بگیرد و بر این اساس سعی بر اجرای برنامه‌ها با حداقل ورزشکار است.

استان همدان دارای بیش از ۸۵ هزار ورزشکار در قالب ۵۰ هیات ورزشی است.

هفته تربیت بدنی همه ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری