عاملان شهادت دو پلیس مواد مخدر گیلانی دستگیر شدند +جزئیات


عاملان شهادت دو پلیس مواد مخدر گیلانی دستگیر شدند +جزئیات

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری هر دو قاچاقچی پرونده جان باختن دو مأمور وظیفه‌شناس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ظرف کمتر از 24 ساعت خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار عزیزالله ملکی دقایقی پیش با اشاره به عزم جدی نیروی انتظامی در مقابله و برخورد با سوداگران مرگ، اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله به‌وسیله یک دستگاه خودرو به داخل استان، بلافاصله با اشرافیت اطلاعاتی و انجام هماهنگی‌های لازم، بامداد امروز خودرو قاچاقچیان در بدو ورود به استان شناسایی و با انجام یک عملیات حساب‌شده یک نفر از قاچاقچیان که با هدف بررسی محور مواصلاتی شرق به غرب استان از خودروی حامل مواد مخدر جدا شده بود شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه پس از دستگیری متهم ۵۰ ساله، راننده خودروی حامل مواد مخدر که از دستگیری همدستش مطلع شده بود با ترس از دستگیری توسط مأموران پلیس به سمت غرب استان اقدام به فرار کرد، افزود: دو مأمور وظیفه‌شناس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در حین دستگیری متهم دیگر پرونده بر اثر سانحه رانندگی جان باختند.

سردار ملکی به جزئیات شهادت د مأمور وظیفه‌شناس نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: متأسفانه در این سانحه که ساعت ۰۵:۳۰ امروز رخ داد "سرهنگ‌ حسین بهراد نصر " و "استوار یکم مرتضی هدایت‌زاده " حین انجام مأموریت در میدان شهر شلمان دچار سانحه تصادف شدند و جان باختند.

وی با اشاره به پیگیری ویژه پلیس برای شناسایی محل اختفاء و دستگیری متهم دیگر این پرونده بیان کرد: خوشبختانه پس از انجام اقدامات کارشناسی و فنی و پیگیری‌های مستمر، سرانجام متهم دیگر این پرونده که در شهرستان لنگرود با یک دستگاه خودروی دیگر در حال تردد بود در یک عملیات غافلگیرانه پلیس شناسایی، دستگیر و خودروی قاچاقچیان نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان هر دو متهم ۵۰ و ۴۰ ساله این پرونده را سابقه‌دار و از زندانیان آزادشده اخیر دانست و افزود: نیروی انتظامی به‌عنوان پرچم‌دار عرصه مبارزه با مواد مخدر، هزینه‌های سنگینی را برای نجات جامعه از پدیده شوم مواد مخدر متحمل شده و شهدای بسیار زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرده و به‌هیچ‌عنوان در برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ کوتاه نخواهد آمد.

وی با عرض تسلیت به مردم ولایتمدار و قانونمند گیلان، همکاران انتظامی و به‌ویژه خانواده معزز این دو مأمور وظیفه‌شناس، گفت: پرونده متهمان پس از انجام بررسی‌های لازم توسط پلیس در اختیار مرجع قضایی قرار خواهد گرفت و زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر این دو مأمور غیور پلیس مبارزه با مواد مخدر، متعاقباً به اطلاع عموم خواهد رسید.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود سریال La Brea لابریا فصل سوم