ترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسی


رنگ موی یاسی جزو رنگ موهای جذاب است که با ترکیب کردن رنگ موها و واریاسیون های مختلف تهیه می شود، در ادامه این مطلب تاپ ناز فرمول ترکیبی رنگ موی یاسی با تصاویری از این رنگ موی جذاب را مشاهده می کنید و می توانید الگوبرداری کنید. چنانچه خانم ها رنگ موی خود را […] نوشته ترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسی اولین بار در مجله تاپ‌ناز‌...

رنگ موی یاسی جزو رنگ موهای جذاب است که با ترکیب کردن رنگ موها و واریاسیون های مختلف تهیه می شود، در ادامه این مطلب تاپ ناز فرمول ترکیبی رنگ موی یاسی با تصاویری از این رنگ موی جذاب را مشاهده می کنید و می توانید الگوبرداری کنید.

چنانچه خانم ها رنگ موی خود را بدرستی انتخاب کنند باعث ایجاد تغییرات مثبت در چهره می شوند. رنگ موهای زنانه در انواع رنگ موهای فانتزی و رنگ موی معمولی و ترکیبی موجود هستند و می توانید از میان این رنگ موهای مختلف بهترین رنگ مو را برای خود انتخاب کنید. رنگ موی یاسی یکی از انواع رنگ موهای زیبا و جذاب است و برای خانم هایی که می خواهند خاص و بسیار جذاب باشند این رنگ مو مناسب است.

رنگ موی ارغوانی و رنگ یاسی جزو رنگ موهای شیک و خاص به حساب می آیند و اگر شما به دنبال یک رنگ موی متفاوت برای رنگ موهای خود هستید، بهتر است این رنگ مو را برای رنگ کردن موهای خود انتخاب کنید.

فرمول ترکیبی رنگ موی یاسی

رنگ یاسی یکی از رنگ موهای شیک و زیبا است و می توانید این رنگ مو را با ترکیبات مختلف بدست آورید. بهتر است که یان رنگ مو را مانند دیگر رنگ موها با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید تا شاهد ایجاد تغییرات مثبت در رنگ موها و چهره خود بشید.

ترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسی

فرمول های ترکیبی رنگ یاسی

رنگ یاسی + پودر یاسی + ۲ سانت واریاسیون نقره ای + رنگ مو شماره ۱۰.۱ + مقداری واریاسیون بنفش + پایه دکلره ۱۰

نکته:توجه داشته باشید برای بدست آوردن رنگ یاسی ابتدا باید موهایتان را تا پایه ۱۰ دکلره برسانید سپس با کمک فرمول ذکر شده موهایتان را رنگ بزنید.

ترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسی

مدل های شیک از رنگ موی یاسی

رنگ مو اگر با رنگ پوست تطبیق داشته باش باعث جذابیت شما می شود. رنگ مو به صورت کلی دو دسته شیمایی و گیاهی است که در این بین رنگ موهای شیمایی به دلیل تنوع بیشتری که دارند جزو رنگ موهای پرطرفدار و محبوب میان خانم هستند. رنگ مو باعث زیبایی بیشتر مو و چهره خانم ها می شود و به همین دلیل بهتر است در انتخاب رنگ موی خود حساس باشید تا چهره شما متفاوت باشد.

در ادامه تصاویری از انواع مدل رنگ یاسی برای خانم ها با سلیقه های مختلف را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها رنگ مویی شیک و متفاوت را برای موهای خود انتخاب کنید.

ترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسی

رنگ موهای یاسی روشن و تیره

همانطور که می دانید اکثر خانم ها علاقه زیادی به رنگ مو دارند که دارای انواع مختلفی می باشد و یکی از رنگ موهای جدید رنگ مو یاسی است که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و در واقع بنفش کمرنگ می باشد که ظاهری زیبا و جذاب به چهره خانم ها می دهد بنابراین، اگر علاقه زیادی به رنگ موهای فانتزی دارید پیشنهاد می کنیم این رنگ مو را حداقل برای یک بار امتحان کنید.

ترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسی

در زمان استفاده از رنگ یاسی حتما به این نکته توجه داشته باشید که اگر داری پوست گندمی و یا سبزه هستید رنگ یاسی با تناژهای تیره تر مناسب شما خواهد بود اما در صورتی که پوست تان سفید است می توانید از رنگ یاسی روشن استفاده کنید همچنین، این رنگ مو با ترکیب های بنفش، دودی، صورتی، خاکستری بسیار زیبا می شود.

ترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسی

شما می توانید موهای کف سرتان را بنفش کرده و از وسط تا انتها موهایتان را یاسی روشن رده که بسیار پرطرفدار است، بنابراین دقت داشته باشید که رنگ موی انتخاب شده با رنگ پوست تان هماهنگ باشد، در ادامه مطلب مدل های رنگ موهای یاسی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا بتوانید رنگ موی مناسبی را انتخاب کنید بنابراین پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

ترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسیترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسیترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسیترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسیترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسیترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسیترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسیترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسیترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسیترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسیترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسیترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسیترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسیترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسیترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسیترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسیترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسیترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسیترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسیترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسیترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسیترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسیترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسیترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسیترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسیترکیب رنگ موی یاسی + تصاویر از مدل رنگ موی زیبای یاسی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش و سلامت مو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا