خدمات شهری شهرداری مشهد تا سال 1402 آنلاین می‌شود


خدمات شهری شهرداری مشهد تا سال 1402 آنلاین می‌شود

مشهد- ایرنا- رییس کمیسیون خدمات‌ شهری و محیط‌ زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: خدمات شهری حضوری شهرداری مشهد تا سال 1402 حذف و تمام سامانه‌های خدمات شهری به صورت آنلاین و سیستمی درخواهد آمد.

حسن کریمدادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:هوشمندسازی کامل در حوزه فعالیت‌های خدمات شهری شهرداری ضروری است و سامانه‌های خدمات شهری مشهد باید آنلاین و سیستمی شود و در این راستا از تمام سازمان‌ها و ادارات کل تابعه حوزه خدمات شهری بازدید شد و ۳۱ برنامه در این حوزه پیش‌بینی شد.

وی اضافه کرد: با تشکیل جلسات تخصصی بنا شد در مرحله نخست، بحث هوشمندسازی فعالیت‌های حوزه خدمات شهری تا ۲ سال آینده کامل شود از این رو فعالیت‌های حوزه خدمات شهری شهرداری مشهد شامل سازمان‌های آتش‌نشانی، پارک‌ها و فضای سبز، میادین، فردوس‌ها و پسماند تا سال ۱۴۰۲ هوشمندسازی خواهد شد.

رییس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت:ارائه خدمات غیرحضوری باعث ایجاد عدالت اجتماعی می‌شود و با سیستمی شدن خدمات شهری به سمت شهری هوشمند حرکت خواهیم کرد همچنین در این سیستم با حذف امضاهای طلایی و دیدگاه‌های غلط به عدالت اجتماعی در این شهر دست پیدا خواهیم کرد.
کریمدادی در خصوص فضای مخصوص بانوان در بوستان‌های مشهد اظهار کرد: برای تکریم نقش بانوان در جامعه فضاهای مناسبی در بوستانها برای این قشر ایجاد می‌کنیم تا با آرامش بیشتری بتوانند فعالیت‌های ورزشی و به خصوص ورزش‌های همگانی را انجام دهند.
وی افزود: در ۱۵ بوستان بزرگ مشهد مکان‌هایی مناسب بانوان در نظر خواهیم گرفت و در حال حاضر نیز بوستان ریحانه آماده خدمات رسانی به بانوان است و یک سری تشکیلات فرهنگی و به روزرسانی برای این بوستان و بوستان بهار در حال آماده‌سازی است.
او اضافه کرد: فضای بانوان پارک کوهسنگی نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و در باغ وکیل آباد نیز با تامین منابع تا عید نوروز فضای مخصوص بانوان فعال می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مروری بر سفرهای هفته گذشته مسوولان کشوری به خراسان رضوی