دفاع مسافران مترو از یک زن در مقابل مرد بی ادب + فیلم


دفاع مسافران مترو از یک زن در مقابل مرد بی ادب + فیلم

حوادث رکنا: مردی که به یک مسافر زن در داخل مترو هتاکی و حمله کرده بود با واکنش به موقع مسافران رو به رو شد.

به گزارش رکنا، به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که اقدام تحسین برانگیز مسافران مترو در دفاع از یک زن در مقابل مرد هتاک را به تصویر می‌کشد.

پس از آنکه این مسافر زن به صورت کلامی و در ادامه فیزیکی مورد حمله این مرد قرار گرفت تعدادی از مسافران دخالت کرده و این مرد را متوقف کردند.

ویدئویی که توسط یکی از مسافران و با تلفن همراه تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو این مرد در حالی که به صورت کلامی به مسافر زن توهین می‌کند، دیده می‌شود. لحظاتی بعد توهین‌های کلامی وی به حمله فیزیکی به زن تبدیل می‌شود.

پس از آنکه این مرد به صورت فیزیکی به زن حمله ور می‌شود مسافران مردی که در داخل واگن حضور دارند وارد عمل شده و به وی حمله می‌کنند. دست کم پنج مسافر مرد در این صحنه وارد عمل شده و مانع مرد برای حمله به زن می‌شوند.

این اتفاق در یکی از واگن‌های مترو انگلیس رخ داد. سخنگوی پلیس حمل و نقل انگلیس با انتشار بیانیه‌ای در این باره گفت: "ما از این ویدئو که در حال انتشار در شبکه‌های اجتماعی است باخبر هستیم. ماموران ما در حال بررسی بیشتر حادثه هستند. از شهروندان می‌خواهیم اگر اطلاعات بیشتری در این باره دارند در اختیار ما قرار دهند. خشونت، سوءاستفاده و ایجاد وحشت علیه زنان و دختران به هر شکلی از سوی ما تحمل نمی‌شود. بسیار مهم است افرادی که شاهد این صحنه بودند سریعا اطلاعات خود را در اختیار ما قرار دهند تا ما فورا آن را مورد بررسی قرار دهیم."

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

حجم ویدیو: 4.21M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شمع سفره هفت سین | شمع سفره هفت سین 1403 که سفره هفت سینت رو میلیونی می کنه!