جشن «رسول ماندگار» در فرهنگسرای خانواده


جشن «رسول ماندگار» در فرهنگسرای خانواده

جشن «رسول ماندگار» به مناسبت ولادت باسعادت رسول اکرم(ص) روز شنبه اول آبان ساعت 16 با مشارکت موسسه هنر زندگی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده؛ جشن «رسول ماندگار» به منظور آشنایی خانواده‌ها با زندگی و رسالت ائمه اطهار و بزرگان دین و گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی، رسول الله و ائمه هدی با حضور کارشناسان حوزه روان شناسی به اجرای برنامه های شاد، مشاوره، ایفای نقش و... اختصاص دارد.

تقویت هویت دینی، تقویت و تحکیم بسترهای اعتقادی و اخلاقی، انتقال مفاهیم مذهبی از دیگر اهداف برگزاری جشن «رسول ماندگار» است.

همچنین به مناسبت ولادت حضرت محمد(ص) در راستای کمک مومنانه به افراد نیازمند و کم برخوردار ساکن در روستای پلایین منطقه ۱۹ برنامه «عطر غذا» با همکاری کانون جهادی خیرین شفق با اطعام نیازمندان با غذای گرم روز یکشنبه ۲ آبان برگزار می‌شود.

انتشار ویدئوکلیپ «رسول مهربانی» با همکاری کانون بهارآوا در روز شنبه یکم آبان در بستر فضای مجازی به نشانی Farhangsara_khanevade@ از دیگر برنامه های این مرکز به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) است.

فرهنگ‌سرای خانواده در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد) خیابان بیست و یکم- بوستان شفق واقع است و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیش‌تر می توانند با شماره تلفن ۸۸۷۱۷۱۹۵ تماس بگیرند.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)