جزئیات 3 پرونده‌ تبرکشی در گلستان


جزئیات 3 پرونده‌ تبرکشی در گلستان

گرگان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان جزئیات رسیدگی به پرونده های معروف به تبرکشی را تشریح کرد.

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در تشریح پرونده های تبرکشی در گرگان اظهارکرد: تحقیقات پرونده نخست تبرکشی که در یکی از روستاهای گرگان روی داد، در همان ماه اول تکمیل شد اما با توجه به شدت آسیب که طول درمان داشت و با توجه به اینکه نتیجه نهایی پزشکی قانونی در صدور حکم تاثیرگذار است، منتظر طی طول درمان مصدوم حادثه هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان افزود: با اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی بلافاصله کیفرخواست صادر و برای رسیدگی به دادگاه ارسال می شود.

وی افزود: در پرونده ضرب و جرح در کمربندی گرگان هم شاکی خصوصی رضایت داده است اما پرونده از جنبه عمومی جرم کیفرخواست صادر و به دادگاه فرستاده شد که رای دادگاه بدوی صادر شده و علاوه بر اشد مجازات، مجازات تکمیلی هم برای متهم در نظر گرفته شده و پس از قطعی شدن رای، جزئیات حکم صادر شده را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

سیدحسینی درباره پرونده چاقوکشی چهارراره میدان گرگان هم گفت: برای اینکه سرعت رسیدگی بیشتر شود پرونده در سه بخش جداگانه بررسی شد که در دو بخش مربوط به قتل و محاربه کیفرخواست صادر و به دادگاه انقلاب و دادگاه کیفری یک فرستاده شد و در بخش مربوط به مصدومان این حادثه هم پس از طی طول درمان مصدومان و اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی، کیفرخواست صادر و به دادگاه فرستاده خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟