فنی و حرفه‌ای و جهاد دانشگاهی همدان برای آموزش هتلداری تفاهم کردند


فنی و حرفه‌ای و جهاد دانشگاهی همدان برای آموزش هتلداری تفاهم کردند

همدان-ایرنا- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان از انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی این اداره کل در حوزه صنعت گردشگری و هتلداری با جهاد دانشگاهی استان همدان خبر داد.

به گزارش ایرنا، "وهب مختاران" روز شنبه در آیین انعقاد این تفاهم نامه اظهار داشت: اصلی ترین هدف این تفاهم نامه، ایجاد همکاری و تعامل در راستای رشد و ارتقای صنعت گردشگری و توانمند سازی شاغلان در این حوزه‌ با استفاده از مربیان متخصص و کار آزموده این اداره کل است.

به گفته وی پیشرفت و توسعه کشور، خلق ثروت و ارزش در گرو ورود به آموزش های فنی و مهارتی و توسعه آنها است و امید داریم چنین شرایطی را در استان فراهم آوریم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان نقش ارزشمند گردشگری در توسعه اقتصادی را غیر قابل انکار دانست و گفت: با توجه به مزیت ها و ظرفیت های خوب گردشگری در استان همدان، راه برای فعالیت های مضاعف در این زمینه هموار است.

رییس جهاد دانشگاهی استان همدان نیز در این آیین با اشاره به تعامل ارزنده مجموعه فنی و حرفه ای استان همدان با جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات مجموعه جهاد دانشگاهی استان همدان، ورود در حوزه صنعت گردشگری و هتل‌داری است.

«علی کلانترنیا» ابراز امیدواری کرد که با تعامل دستگاه های مرتبط، به اهداف مدنظر که همان گسترش این حوزه و رونق اقتصادی آن است نائل شویم.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان دارای ۲۲ مرکز آموزش دولتی و ۱۹۸ آموزشگاه خصوصی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند