استاندار جدید آذربایجان‌غربی معرفی شد


استاندار جدید آذربایجان‌غربی معرفی شد

ارومیه- ایرنا- محمدصادق معتمدیان امروز، شنبه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، نمایندگان استان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و همچنین مدیران استانی به عنوان پانزدهمین استاندار آذربایجان غربی معرفی شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین که در آستانه سالروز میلاد حضرت پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) برگزار شد، حکم محمدصادق معتمدیان که از سوی احمد وحیدی وزیر کشور صادر شده بود، توسط آیت الله سیدعلی اکبر قرشی نماینده آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اعطا شد.

همچنین در این آیین، لوح تقدیر محمدمهدی شهریاری استاندار سابق آذربایجان غربی به وی اعطا شد.

استاندار آذربایجان غربی در این مراسم با اشاره به اینکه توسعه همه جانبه و متوازن، راهکار اصلی در راستای توجه به ظرفیت های این استان است، گفت: در این مسیر باید از همه ظرفیت های نیروی انسانی و پتانسیل های طبیعی بهره برداری شود.

محمدصادق معتمدیان افزود: اتمام پروژه های نیمه تمام با توجه به همه راهکارهای سرمایه گذاری، اجرای مگاپروژه هایی در راستای توسعه آذربایجان غربی، استفاده از ظرفیت مرزی و تجاری و همچنین تبدیل استان به هاب لجستیک و البته ایجاد ارتباط بین منطقه قفقاز و خلیج فارس از جمله برنامه های پیش رو در استان به شمار می رود.

وی بیان کرد: احیای دریاچه ارومیه موضوع مهمی است که با جدیت دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی حداقل به ۱۰ فرودگاه در منطقه نزدیک است، ادامه داد: باید از این ظرفیت در راستای توسعه تجارت بین المللی استفاده بهینه کرد.

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: باید قول هایی به مردم بدهیم که توان اجرایی آن را داشته باشیم و در حال حاضر، اولین اولویت ما باید اتمام طرح های نیمه تمام استانی باشد.

به گزارش ایرنا، معتمدیان پانزدهمین استاندار پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در آذربایجان غربی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا