تلفن اسباب بازی با امکان برقراری تماس‌های واقعی بلوتوثی معرفی شد


تلفن اسباب بازی با امکان برقراری تماس‌های واقعی بلوتوثی معرفی شد

بعید است یک متولد دهه شصت یا هفتادی باشید و در لیست اسباب‌بازی‌‎های دوران کودکی خود، تلفن اسباب بازی نداشته باشید. اما جالب است بدانید این تلفن‌ها که روزگاری رویای ما برای ارتباط با دیگران را در اولین قدم‎‌های آموزشی مهارت زندگی برداشتن نیز این روزها به شکلی مدرن درآمده‎اند. یک شرکت انگلیسی تولید محصولات مخصوص کودکان، اسباب‎بازی تولید کرده که یک...

بعید است یک متولد دهه شصت یا هفتادی باشید و در لیست اسباب‌بازی‌های دوران کودکی خود، تلفن اسباب بازی نداشته باشید. اما جالب است بدانید این تلفن‌ها که روزگاری رویای ما برای ارتباط با دیگران را در اولین قدم‌های آموزشی مهارت زندگی برداشتن نیز این روزها به شکلی مدرن درآمدهاند. یک شرکت انگلیسی تولید محصولات مخصوص کودکان، اسباببازی تولید کرده که یک تلفن رومیزی واقعی ولی با ظاهر قدیمی کودکانه است.

اگرچه نمیتوان به صورت دقیق در مورد زمان ورود این اسباببازیها به کشور یا همت تولیدکنندگان اسباببازی ایرانی در ساخت تلفنهای اسباببازی رومیزی، تاریخ دقیقی را اعلام کرد ولی شاید با اندکی اغماض بتوان همان اوایل دهه شصت شمسی را موعد ظاهر شدن اولین تلفنهای اسباببازی رومیزی پشت ویترین مغازههایی دانست که منتهی آرزوهای بسیاری از ما در این دوران شیرین بودهاند.

تلفن اسباب بازی با امکان برقراری تماس‌های واقعی بلوتوثی معرفی شدنسخه اولیه تلفن اسباب بازی Chatter Price در سال 1961

اما به صوت دقیق در بریتانیا، شرکت اسباب‌بازی سازی Fisher-Price در سال 1961 اولین تلفن رومیزی اسباببازی خود موسوم به Chatter Telephone را برای خردسالان 12 تا 36 ماهه رونمایی و به بازار عرضه کرد.

این اسباببازی از پلاستیک ساخته شده و در جلوی آن یک صفحه شمارهگیر چرخان و در کنارهها نیز چهار چرخ برای ایفای نقشی مانند ماشینهای اسباب بازی نیز داشت. در آن دوران عرضه تلفن رومیزی اسباببازی، ایدهای بسیار خلاقانه به شمار میآمد و توانست سود سرشاری را عاید کمپانی Fisher-Price کند.

در واقع اینکه یک اسباب‌بازی به اصطلاح همه فن حریف که از یک سو امکان رویاپردازی با امکان برقراری تماسی با یک دوست خیالی را فراهم کند و از سری دیگر سیمی برای کشاندن راحت ماشین تلفنی کودک شما به این سو و آن سو باشد، از سوی تولیدکنندگان اسباببازی در سراسر دنیا نیز مورد توجه قرار گرفت تا در ادامه بینهایت مدل مانند آن در بازارهای مختلف عرضه شوند.

تلفن اسباب بازی با امکان برقراری تماس‌های واقعی بلوتوثی معرفی شدFisher-Price - Chatter Telephone جدید با قابلیت برقراری تماس بلوتوثی

همانطور که عنوان شد تلفن جدید معرفی شده یک محصول واقعی ولی این بار برای بزرگسالان یا همان کودکان بالای 40 سال است!

تلفن اسباب بازی با امکان برقراری تماس‌های واقعی بلوتوثی معرفی شد

این تلفن با ظاهری که اندکی با نسخه اصلی متفاوت است قابلیت برقراری تماسهای واقعی، امکان برقراری تماس با هدست بلوتوثی، شمارهگیر چرخان واقعی، بلندگو با دکمه فعالساز در پنل جلویی و کابلی محکم است که تمامی کارهای یک تلفن رومیزی را به راحتی انجام می‌دهد.

تلفن اسباب بازی با امکان برقراری تماس‌های واقعی بلوتوثی معرفی شد

مضاف بر این، این گوشی تلفن رومیزی امکان هماهنگ شدن با گوشی اندرویدی یا iOS شما را نیز داشته و در زمان برقراری تماس با شماره گیر میتواند هر شماره گرفته شده را برای شما بخواند تا اشتباهی در شمارهگیری پیش نیاید.

تلفن اسباب بازی با امکان برقراری تماس‌های واقعی بلوتوثی معرفی شد

همچنین یک دکمه قبل برای جلوگیری از حرکت تلفن روی میز هنگام شماره‌گیری نیز در نظر گرفته شده و با توجه به باتری (با قابلیت شارژدهی تا 9 ساعت) که در درون این تلفن زیبا و دوست داشتنی قرار داده شده، میتوان آن را در هر نقطه قرار داده و سیمکارت خود را درون آن نصب کنید.

تلفن اسباب بازی با امکان برقراری تماس‌های واقعی بلوتوثی معرفی شد

در انتها باید به قیمت این تلفن اشاره کنیم که در حال حاضر تنها از طریق فروشگاه Best Buy و برای کاربران آمریکایی، کانادایی و مکزیکی و به قیمت 60 دلار قابل سفارش است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران