نقش رسانه ها در توسعه کهگیلویه و بویراحمد ویژه دیده شود


نقش رسانه ها در توسعه کهگیلویه و بویراحمد ویژه دیده شود

یاسوج- ایرنا- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش و جایگاه رسانه ها در تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توسعه همه جانبه استان باید به طور ویژه دیده شود.

به گزارش ایرنا ، عبدالعزیز تقی‌ زاده روز سه شنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: جایگاه اصحاب رسانه در استان باید نمود بیشتری پیدا کند زیرا که این قشر تاکنون به آن ها توجه درخوری نشده و در واقع می توان گفت که مظلوم واقع شده اند.

وی افزود: رسانه ها در سختی ها و مشکلات پا به پای مسئولان قدم برداشته و با سختی های بسیاری در کار خود مواجهند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از آنجا که رسانه ها در عرصه های مختلف حضور فعالی برای اطلاع رسانی به مردم دارند لذا مسئولان باید بیش از پیش قدردان آن ها باشند.

تقی زاده تاکید کرد: ارتقای جایگاه اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد و بها دادن هر چه بیشتر به آنان به عنوان پل ارتباطی میان مردم و بدنه مدیریتی جامعه در دولت سیزدهم مد نظر است.

وی ابراز داشت: امام خمینی (ره ) ، مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان عالی رتبه کشور همواره بر بیان خدمات دولت و نظام از سوی رسانه ها تاکید ویژه ای دارند و این نکته باید از سوی رسانه های استان تحقق یابد.

در نشست شورای اداری امروز (سه شنبه) کهگیلویه و بویراحمد ، سید جواد هاشمی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار، احسان عسگری به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی استانداری و عبدالعزیز تقی زاده به عنوان مدیرکل روابط عمومی استاندار معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات