نام‌نویسی در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور آغاز شد


نام‌نویسی در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور آغاز شد

نام‌نویسی در بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور آغاز شد.

دکتر محمدرضا صابری در خصوص جزئیات این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره در ۶ بخش و ۵۵ رشته در گروه‌های اساتید، دانشجویان و کارکنان برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه اساتید شرکت کننده در این جشنواره از امتیاز فرهنگی ارتقای اساتید برخوردار می‌شوند، خاطرنشان کرد: در گروه کارکنان در بخش‌های معارف ۲ رشته سبک زندگی قرآنی و صحیفه سجادیه نیز دارای امتیاز آموزشی است.

وی تصریح کرد: کمک هزینه انجام طرح‌های تحقیقاتی در حال اجرا، کمک هزینه خرید کتاب، کمک هزینه کلاس‌های فوق برنامه(زبان، کنکور، هنری، ورزشی و...)، کسب نمره در کارنامه اخلاق حرفه‌ای و کسب ۲ نمره در دروس معارف از امتیازاتی است که به دانشجویان شرکت کننده در این جشنواره تعلق خواهد گرفت.

به گزارش وبدا دبیرخانه جشنواره بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در میدان آزادی، پردیس دانشگاه، ساختمان شماره ۳(ساختمان داروسازی قدیم)، مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه، اداره قرآن و عترت(ع) واقع شده و مخاطبان در صورت داشتن هر سوال می‌توانند با شماره ۳۸۸۲۳۲۶۰ داخلی های ۱۹۷، ۳۳۵ و ۳۷۵ تماس حاصل نمایند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و نام نویسی در این جشنواره می‌توان به نشانی quran.behdasht.gov.ir مراجعه کرد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تیم فوتبال شهرخودرو مجبور به آغاز تمرین‌هاست