طرح هادی روستای باشماق مریوان بهره‌برداری شد


طرح هادی روستای باشماق مریوان بهره‌برداری شد

سنندج - ایرنا - با حضور رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور طرح هادی روستای باشماق مریوان با 9 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور روز شنبه در مراسم بهره‌برداری از طرح هادی روستای باشماق مریوان اظهار داشت: طرح هادی در روستاهای کردستان از متوسط کشوری پایین‌تر است و به همین دلیل سهم این استان را در اعتبارات ملی ویژه خواهیم دید.
اکبر نیکزاد افزود: هر جایی که طرح هادی روستایی در کردستان نیازمند بازنگری باشد، مسوولان بدون توجه به اعتبار مورد نیاز، این طرح را شروع کنند و بنیاد مسکن آن را از اعتبارات استانی، ملی و یا منابع داخلی تامین خواهد کرد.
وی تاکید کرد: هیچ روستایی نباید لنگ طرح هادی باشد در حالیکه افق طرح آن تمام شده باشد.
رییس بنیاد مسکن انقلاب مریوان هم در مراسم افتتاح این طرح اظهار داشت: پنج‌هزار و ۷۰۰ مترمربع آسفالت در این روستا انجام شده که چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال آن مشارکت مردمی و پنج میلیارد ریال نیز از اعتبارات بنیاد مسکن است.
جمال کریمی با بیان اینکه ۵۲ طرح هادی در روستاهای مریوان اجرا شده است، افزود: ۱۰ طرح دیگر نیز در دست اجراست و ۶۳ طرح نیز در مرحله بازنگری قرار دارد.
وی اضافه کرد: با مشارکت دهیاری‌ها فاز ۲ طرح هادی در ۱۸ روستای مریوان آعاز شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور روز شنبه در سفر به مریوان از روستای زلزله زده جشنی آباد بازدید کرد و طرح هادی روستای باشماق را نیز به بهره‌برداری رساند.
اکبر نیکزاد همچنین با مردم روستاهای اسلامدشت، ده بنیاد و شیخ عطار نیز دیدار داشت.
شهرستان مرزی مریوان با ۱۵۳ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۲۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟