اجرای طرح تفسیر صحیفه سجادیه به صورت مجازی توسط کانون نشر دانش


اجرای طرح تفسیر صحیفه سجادیه به صورت مجازی توسط کانون نشر دانش

مولایی گفت: کانون فرهنگی هنری نشر دانش در نظر دارد جهت رشدارتقاءمعنوی ومعرفتی اعضاء کانون طرح تفسیر صحیفه سجادیه را برای بچه های مسجد اجرا کند.

قدرت مولایی مدیر کانون فرهنگی هنری نشر دانش در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان رواق نور را یکی از رواق های ۱۲ گانه سومین رویداد ملی فهما، برشمرد و گفت:این کانون در نظر دارد طرح تفسیر صحیفه سجادیه را برای بچه های مسجد اجرا کند.

وی بیان کرد: سعی داریم در این طرح، نوجوانان و جوانان مسجدی را با معارف صحیفه سجادیه بیشتر آشنا کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری نشر دانش ابراز کرد: از آنجایی که صحیفه سجادیه در جامعه غریب و ناشناخته مانده است بنابراین با برگزاری طرح تفسیر صحیفه سجادیه قصد داریم این کتاب ارزشمند را به نسل امروز معرفی کنیم.

مولایی اصلی ترین هدف شکل گیری کانون فرهنگی هنری نشر دانش را مقابله با تهاجم فرهنگی قلمداد کرد و افزود: یکی از اقداماتی که می توان در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی انجام داد، نشر معارف این کتاب ارزشمند است.

وی با اشاره به این که این طرح برای نخستین بار است که اجرا می شود، اظهار کرد: طرح تفسیر صحیفه سجادیه با محوریت امام جماعت مسجد روزهای یکشنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری نشر دانش اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های این کانون ذیل سومین رویداد ملی فهما، اجرای طرح تفسیر نهج البلاغه است که این طرح نیز روزهای چهارشنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با تدریس امام جماعت مسجد برگزار می‌شود.

مولایی عنوان کرد: امیدواریم در پایان این ۲ طرح نوجوانان و جوانان با این کتاب ها بیشتر آشنا و مانوس شده و آموزه های این کتاب های ارزشمند را در زندگی بکار گیرند.

گفتنی است کانون فرهنگی هنر ینشر دانش به آدرس بهارستان بلوار امام خمینی(ره) کوچه کارون ششم واقع گردیده است.

پایان پیام/704

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اجرای زنده سرود مدافعان حرم از صدا و سیمای کرمان