سرمربی فولادخوزستان: مقابل مس‌ رفسنجان به سه امتیاز بازی فکر می‌کنیم


سرمربی فولادخوزستان: مقابل مس‌ رفسنجان به سه امتیاز بازی فکر می‌کنیم

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه بازی سخت و مهمی مقابل مس‌ رفسنجان داریم گفت: تنها به سه امتیاز این دیدار فکر می‌کنیم.

به گزارش ایرنا عبداله ویسی شامگاه یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل مس رفسنجان در اهواز بیان کرد: ۲ هفته خیلی بد داشتیم و نتایج ضعیفی کسب کردیم که زیبنده فولاد نبود لذا با تمام وجود مقابل مس رفسنجان بازی کرده و امیدوارم سه امتیاز خانگی را به دست آوریم.

وی با بیان اینکه باید جایگاه تیم فولاد را در جدول و نزد تماشاگران و فوتبال‌دوستان بهبود بخشیم افزود: هر تیمی در هر دوره‌ای وارد بحران می‌شود و چه خوب که الان وارد بحران شدیم.

وی گفت: در هفته گذشته خیلی حرف و حدیث علیه ما بود مثلا بازیکنان خوب بازی نمی‌کنند، مربی به خوبی تیم را ارنج نمی‌کند یا بدنسازی خوب نبوده است‌ که تمام این موارد را درنظر گرفتیم.

سرمربی تیم فولاد ادامه داد: اگر یک درصد این حرف‌هایی که گفته می شود درست باشد، توطئه علیه فوتبال خوزستان و نه ویسی است. به هر حال منِ مربی می‌روم اما فولاد ماندنی بوده و درست نیست به این تیم لطمه وارد شود.

وی افزود: در هفته گذشته سعی کردیم تیم را از لحاظ روحی و روانی آماده کنیم و از وجود روانشناس استفاده کردیم. اکنون در آمادگی خوبی قرار داریم و در بازی با مس رفسنجان با تمام وجود بازی می‌کنیم. بالاخره وقتی بازنده می‌شوید همه ضد شما حرف می زنند و منِ مربی بد می‌شوم.

ویسی در پاسخ به این پرسش که آیا از سوی باشگاه فولاد اولتیماتومی دریافت کردید گفت: نتایج تیم ما ضعیف بوده و این موضوع قابل دفاع نیست اما هیچ جای دنیا در هفته اول و دوم به مربی اولتیماتوم نمی‌دهند. باشگاه هیچ اولتیماتومی به من نداده و با تمام وجود کارمان را انجام می‌دهیم ولی اگر اتفاق ناگواری خدای ناکرده برای فولاد و مردم خوزستان افتد به هر حال من هم سهیم هستم و باشگاه حق دارد من را اخراج کند.

وی در خصوص جریمه ۱۰ درصدی اعضای تیم فولاد پس از شکست مقابل آلومینیوم بیان کرد:در این زمینه هیات مدیره باشگاه امروز تصمیم گیری می کند ولی اگر این کار را هم انجام دهند به نظر من کار درستی کرده‌اند؛ به هر حال نتایج ضعیف فولاد، مردم خوزستان را ناراحت می‌کند. همانطور که به بازیکنان پاداش می‌دهند اگر آنها را جریمه کنند باز حق دارند.

ویسی در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد پس از شکست‌های اخیر فولاد دچار استرس شده‌اید، گفت: بله درست است و روزهای خوبی ندارم. با مربیان بزرگی مثل آقایان کربکندی، پیروانی، قلعه نویی، سیاوش بختیاری زاده، مجید باقری‌نیا، لفته سه براداران صحبت کرده‌ام و همگی آنها به من دلداری دادند. البته چندین بار با روانشناس هم صحبت کردم و یک هفته خیلی خوب را سپری کردم.

وی افزود: من به عنوان لیدر بازیکنان باید خودم را سریع پیدا کنم که آسیبی دیگری نبینیم لذا تمام وجودم را می‌گذارم که تیم فولاد برگردد و مردم خوزستان خوشحال شوند. امیدوارم بازیکنانم در بازی مقابل مس رفسنجان به خاطر مربیان‌ خود یک روز خوب را داشته باشند.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و مس رفسنجان از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۱۰ آبان در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


قطار فوق العاده خرمشهر-تهران برای جابجایی زائران اربعین راه اندازی شد