مارکو یک برتری کلیدی مرسدس را فاش می کند


هلموت مارکو برتری قابل توجهی از مرسدس نسبت به ردبول را در نبرد قهرمانی جهان در نظر دارد و آن هم پیدا کردن سریعتر تنظیمات مناسب است. پنج مسابقه از این فصل جذاب فرمول یک (https://f1iran.com/) باقی مانده است و مکس ورشتپن از ردبول با 12 امتیاز در جدول رده بندی رانندگان از لوئیس همیلتون جلوتر است. اما در مسابقات قهرمانی سازندگان برعکس است و مرسدس با...

هلموت مارکو برتری قابل توجهی از مرسدس نسبت به ردبول را در نبرد قهرمانی جهان در نظر دارد و آن هم پیدا کردن سریعتر تنظیمات مناسب است.

پنج مسابقه از این فصل جذاب فرمول یک باقی مانده است و مکس ورشتپن از ردبول با 12 امتیاز در جدول رده بندی رانندگان از لوئیس همیلتون جلوتر است.

اما در مسابقات قهرمانی سازندگان برعکس است و مرسدس با 23 امتیاز پیش است.

مشاور تیم ردبول درباره برتری مرسدس گفت:

به نظر می رسد مرسدس خیلی سریع تر ماشین خود را به تنظیمات مناسب میرساند.

ما ماشین پیچیده تری داریم و به طور متوسط ​​زمان بیشتری برای انجام آن نیاز داریم، اما هنوز هم فقط دو راننده هستند که همیشه از آن حداکثر بهره را می برند. همیلتون در مرسدس و مکس با ما.

خدا را شکر که راننده شماره دو ما یعنی پرز، در حال صعود است، اما در عین حال بوتاس یک مسابقه هیجان انگیز در ترکیه و بالاتر از متوسط ​​در آستین داشت.

اما در نهایت، این دو راننده استثنایی این دوئل را ادامه می‌دهند، فرقی نمی‌کند ماشین مرسدس یا ردبول سریع‌تر باشد.

به طور کلی، این راننده است که تفاوت را ایجاد می کند. و این رانندگان آنقدر قوی هستند که ورشتپن می تواند مرسدس سریع تر را با لاستیک های هارد شکست دهد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!