شرایط برای پیوستن پورشه به فرمول یک آماده میشود


رئیس جدید بخش موتوراسپورت پورشه می‌گوید فاکتورهای لازم برای پیوستن این سازنده به فرمول یک (https://f1iran.com/) در حال تحقق است، اما نمی‌تواند برای تصمیم‌گیری نهایی خود بیش از حد صبر کند. گروه فولکس واگن که مالک برندهای پورشه و آئودی است، در جلسات اخیر با فیا و سازندگان فعلی فرمول یک برای بحث در مورد ورود احتمالی از سال 2026، زمانی که قوانین جدید...

رئیس جدید بخش موتوراسپورت پورشه می‌گوید فاکتورهای لازم برای پیوستن این سازنده به فرمول یک در حال تحقق است، اما نمی‌تواند برای تصمیم‌گیری نهایی خود بیش از حد صبر کند.

گروه فولکس واگن که مالک برندهای پورشه و آئودی است، در جلسات اخیر با فیا و سازندگان فعلی فرمول یک برای بحث در مورد ورود احتمالی از سال 2026، زمانی که قوانین جدید موتورها وارد عمل می شود، شرکت کرده است.

در تلاش برای تنظیم مقررات جدید برای خوشحال کردن تیم های فعلی و تیم های خارج از فرمول یک پیشرفت هایی حاصل شده است و سیستم بازیابی انرژی گرمایی یا MGU-H نیز به عنوان یک مصالحه کنار گذاشته می شود.

پورشه سال‌هاست که در حال بررسی فرمول یک بوده و پروژه موتوری را برای سال 2021 در دست اجرا داشت که می‌توانست موتور مسابقات استقامت (WEC) خود را به موتور مناسب مسابقات فرمول یک تبدیل کند. با این حال، زمانی که فرمول یک ایده تغییر قوانین را کنار گذاشت، برنامه های آنها نیز کنار گذاشته شد.

توماس لادنباخ، رئیس جدید بخش موتوراسپورت پورشه گفت:

اگر به آینده نگاه کنید و به آنچه که خودروسازان درباره سهم خودروهای الکتریکی که می‌خواهند در آینده بفروشند، اعلام می‌کنند، فکر می‌کنم بسیار مهم است که فرمول یک به سمت الکتریکی‌سازی حرکت کند.

بله، واضح است که شما نمی توانید چنین قالب [مسابقاتی] را با یک وسیله نقلیه کاملا الکتریکی انجام دهید. همه ما این را می دانیم.

اما باید اولویت بسیار بیشتری در قسمت الکتریکی پیشرانه وجود داشته باشد، این مهم است.

از آنچه اکنون می دانم، فیا گام بزرگی در این مسیر برداشته است و این کمک خواهد کرد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین