پیش‌تولید سریالی امنیتی با موضوع ساخت واکسن داخلی


پیش‌تولید سریالی امنیتی با موضوع ساخت واکسن داخلی

تهران- ایرنا- سریال محرمانه به تهیه‌کنندگی سید رامین‌ موسوی در فضای داستانی علمی‌امنیتی‌جاسوسی تولید می‌شود. فصل دوم سریال «نوار زرد» نیز این روزها در خیابان‌های تهران در حال تصویربرداری است.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سریال محرمانه در فضای داستانیِ علمی‌امنیتی‌جاسوسی توسط موسسه‌ فرهنگی هنری اندیشه‌ شهید آوینی تولید می‌شود. این سریال ۳۰ قسمتی در آخرین مرحله‌ بازنویسی قرار دارد و هم‌زمان پیش تولید سریال در جریان است.

محرمانه، داستانی است از پیشرفت‌های علمی دانشمندان کشور در حوزه‌ پزشکی که موانعی هم‌چون اهداف مخرب سرویس‌های جاسوسی غرب را در مسیر دست‌یابی کشور به ساخت واکسن تولید داخلی در مقابل می‌بیند. این سریال بعد از تکمیل مراحل نگارش فیلم‌نامه و با توجه به حساسیت موضوع سریال، به دقت مورد بازبینی کارشناسانه قرار می‌گیرد.

سریال محرمانه به نویسندگی مهدی حمزه و تهیه‌کنندگی سید رامین‌ موسوی به زودی با تکمیل بازیگران و انتخاب کارگردان، به مرحله تولید خواهد رسید.

در خلاصه‌ داستان محرمانه آمده است: شیوع بیماری‌های ویروسی باعث می‌شود که پزشکان ایرانی درصدد ساخت واکسن داخلی باشند. این خبر به گوش سرویس های جاسوسی دشمن می‌رسد.

نوار زرد در خیابان‌های تهران

فصل دوم سریال نوار زرد این روزها در خیابان‌های تهران در حال تصویربرداری است و به زودی راهی آنتن شبکه دو سیما می‌شود. تصویربرداری‌ فصل دوم سریال نوار زرد به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی ادامه دارد.

فصل دوم این مجموعه تلویزیونی مانند فصل اول به غیر از داستان دنباله‌دار در هر قسمت نیز قصه‌ای پلیسی و جنایی را روایت می‌کند.

بازیگر نقش اصلی این سریال در فصل دوم را بانیپال شومون بازی می‌کند و دیگر بازیگرانی که تاکنون حضور آنها قطعی شده عبارتند از: محمود پاک‌نیت، پورانداخت مهیمن، حسین پاکدل، حسام محمودی، امیرحسین صدیق، ایوب آقاخانی، ستاره قطبی، آذین احرامی و مهشید جوادی برخی از بازیگران سریال‌اند که در فصل دوم نوار زرد به ایفای نقش می‌پردازند.

این سریال محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند