سرجیو پرز از قهرمانی در فرمول یک 2022 مطمئن است


سرجیو پرز (https://f1iran.com/drivers/sergio-perez/) با یک سال تجربه در تیم فرمول یک (https://f1iran.com/) ردبول، معتقد است که می تواند در سال 2022 قهرمان جهان شود. فصل اول پرز در ردبول به دلیل آشنایی کم او با خودرو، تیم و تجهیزات کمی با فراز و نشیب همراه بود. هر چقدر که فصل به پایان خود نزدیک می شود، او با ماشین خود بسیار راحت تر به نظر می رسد و...

سرجیو پرز با یک سال تجربه در تیم فرمول یک ردبول، معتقد است که می تواند در سال 2022 قهرمان جهان شود.

فصل اول پرز در ردبول به دلیل آشنایی کم او با خودرو، تیم و تجهیزات کمی با فراز و نشیب همراه بود. هر چقدر که فصل به پایان خود نزدیک می شود، او با ماشین خود بسیار راحت تر به نظر می رسد و در دو مسابقه گذشته توانست سکو کسب کند.

سرجیو پرز پیش از مسابقه مکزیک گفت:

من از مکس یاد گرفته ام که چطور از ابتدا تا انتها ماشین را به حداکثر عملکردش می رساند. من فکر می کنم او تنها راننده ایست که امروز این ظرفیت را داراست.

من می خواهم قهرمان جهان شوم. این رویای من است و می خواهم آن را با ردبول انجام دهم و فکر می کنم سال آینده واقعاً می توانم به آن برسم. به همین دلیل است که من اینجا هستم.

او درباره تیمش و مکس ورشتپن گفت:

من همیشه به دنبال بهترین ها برای تیم هستم.

مکس برای قهرمانی رانندگان می جنگد و همه ما باید از او حمایت کنیم. ما همچنین برای قهرمانی سازندگان رقابت میکنیم و هر امتیاز کلیدی برای رسیدن به آن است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟