پوشش دوز دوم در خواف 56 درصد است


پوشش دوز دوم در خواف 56 درصد است

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف از آغاز واکسیناسیون نوبت سوم(دوز یادآور) برای افراد بالای 60 سال در شهرستان خواف خبر داد و گفت: پوشش دوز دوم در این شهرستان 56.74 درصد است.

فرشته خوش نیت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: افراد بالای ۶۰ سال که از تزریق دوز دوم واکسن سینوفارم یا برکت آن‌ها چهار ماه گذشته، می‌توانند برای تزریق دوز سوم سینوفارم یا برکت در شهر خواف به مرکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی این مراکز را شامل مرکز تجمیعی تالار گل پامچال، مراکز وحدت، مدرس و پایگاه‌های ولیعصر(عج) و لاج برشمرد.

خوش نیت گفت: مردم در سایر شهرها و روستاهای تابعه شهرستان می‌توانند به مراکز خدمات جامع سلامت و خانه‌های بهداشت مراجعه نمایند.

وی افزود: در مراکز شبانه روزی سنگان، قاسم آباد و سلامی در روزهای تعطیل نیز واکسیناسیون دایر است. دوز یادآور واکسن آسترازنکا به فاصله ۶ ماه از نوبت دوم تزریق خواهد شد.

به گفته خوش نیت، ساعت کار خانه‌های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت از ساعت هشت تا ۱۴، مرکز تجمیعی واکسیناسیون تالار گل پامچال از هشت تا ۱۳ و ۱۷ تا ۱۹:۳۰ و در روزهای تعطیل از هشت تا ۱۳ است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: میانگین پوشش واکسیناسیون در نوبت اول و نوبت دوم از میانگین استانی بالاتر است.

خوش نیت بیان کرد: پوشش دوز اول واکسیناسیون کووید ۱۹ در این شهرستان ۸۲.۷۷ درصد و در دوز دوم ۵۶.۷۴ درصد است که این رقم در میانگین در سطح خراسان رضوی به ترتیب در دوز اول ۸۰.۴۸ درصد و در دوز دوم ۵۰.۷۲ درصد است.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معاون سیاسی ارتش: دشمن بوسیله تهاجم ترکیبی با نظام اسلامی مقابله می‌کند