سرپرست معاونت آموزش‌ و مشارکت‌های مردمی سازمان محیط‌زیست منصوب شد


سرپرست معاونت آموزش‌ و مشارکت‌های مردمی سازمان محیط‌زیست منصوب شد

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی نورالله مرادی را به عنوان سرپرست معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، در متن حکم علی سلاجقه آمده است: جناب نورالله مرادی، با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت «سرپرست معاونت آموزش و مشارکت‌ های مردمی» منصوب می‌شوید.

وی افزود: امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم داری»، «پاکدستی و فساد ستیزی»، «قانون مداری»، «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

سلاجقه در این حکم تصریح کرد: توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

مرادی فارغ التحصیل دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاه تربیت مدرس است، از سوابق وی می توان به قائم مقامی معاونت آموزش و پژوهش دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیر کل ارزیابی صدا سازمان صدا و سیما، مدیرکل برنامه ریزی حوزه ریاست سازمان صدا و سیما ، مدیر کل طرح و برنامه در سازمان صدا و سیما ، قائم مقام حوزه ریاست صدا و سیما، مدیر گروه فرهنگ شبکه رادیویی جوان، مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست اشاره کرد.

پیش از این ژیلا مهدی آقایی سمت معاونت معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست را بر عهده داشت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟