همیلتون: بوتاس در را برای ورشتپن باز گذاشت


لوئیس همیلتون (https://f1iran.com/drivers/lewis-hamilton/) از حرکت والتری بوتاس (https://f1iran.com/drivers/valtteri-bottas/) در فرمول یک مکزیک 2021 خوشحال نیست و گفت که هم تیمیش در شروع کار فضا را برای مکس ورشتپن (https://f1iran.com/drivers/max-verstappen/) باز گذاشته است. رانندگان مرسدس ردیف اول خط استارت مسابقه مکزیک را در اختیار داشتند اما...

لوئیس همیلتون از حرکت والتری بوتاس در فرمول یک مکزیک 2021 خوشحال نیست و گفت که هم تیمیش در شروع کار فضا را برای مکس ورشتپن باز گذاشته است.

رانندگان مرسدس ردیف اول خط استارت مسابقه مکزیک را در اختیار داشتند اما ورشتپن از رده سوم توانست با استفاده از خلا پشت تا قبل از پیچ یک در کنار آنها قرار بگیرد و بدون هیچ مزاحمتی، از کنار بوتاس و همیلتون سبقت گرفته و پیشتازی مسابقه را بدست آورد.

همیلتون که در رده دوم قرار گرفت، درباره استارت مسابقه گفت:

من آن را طور دیگری تصور می کردم، به این معنا که والتری شاید شروع بهتری داشته باشد و من سعی می کردم وارد خلا پشت او شوم.

من در کنار او بودم که موقعیت خوبی بود، و بعد از آن فقط کنار مسیر را پوشش می‌دادم و سعی می‌کردم مطمئن شوم که هیچ‌کس نمی‌تواند به داخل بیاید.

بنابراین سعی می‌کردم هر ردبولی را که می‌توانم در آینه‌ام ببینم و پشت سرم نگه دارم.فکر می‌کردم والتری هم همین کار را می‌کند، اما خب او در را برای مکس باز گذاشت.

مکس در مسیر مسابقه ای (ریسینگ لاین) بود، بنابراین او در پیچ یک ترمز کرد و چون من در بخش کثیف پیست هستم، دیگر امیدی به من نبود.

داشتن یک ماشین در جلو به این معنی است که آنها می توانند با استراتژی بازی کنند. یک دور دیگر اگر مسابقه ادامه داشت، فکر می کنم کارم تمام بود! اما خوشحالم که دوم شدم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟