هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در سیستان و بلوچستان آغاز بکار کرد


هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در سیستان و بلوچستان آغاز بکار کرد

زاهدان- ایرنا- هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان سیستان و بلوچستان با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و جمعی از مدیران استانی در زاهدان آغاز بکار کرد.

به گزارش ایرنا معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان شامگاه سه‌شنبه در آیین افتتاح نمایشگاه گفت: تعداد ٦٠ شرکت از استان‌های تهران اصفهان، شیراز، بندرعباس، کرمان، مشهد و تولیدکنندگان برتر از سراسر استان در این نمایشگاه حضور دارند.

محمد رفیع سلطانزاده افزود: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ٢٢٠٠ مترمربع مفید ایجاد و تولیدکنندگان محصولات برتر صنایع ساختمانی را در زمینه لوله و اتصالات، شیرالات، بلوک‌های سبک، بتن، دکوراسیون داخلی، درب ضد سرقت ، لوازم بهداشتی ساختمان، تاسیسات، سیم و کابل ،سیمان، سیستم‌های سرمایش و گرمایش، آسانسور،کابینت، بالابر، ماشین‌های سنگبری، سنگ مصنوعی، پلاستوفوم، دیوارهای پیش‌ساخته، پانل، جارو مرکزی و سایر ملزومات صنعت ساختمان را به مدت چهار روز به نمایش خواهند گذاشت.

علاقمندان و هم استانی‌های عزیز می‌توانند از امشب تا ۲۸ آبان همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این نمایشگاه واقع در جاده چشمه زیارت، محل دایمی نمایشگاه‌های استان بازدید بعمل آورند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آزمون سراسری کنکور 1400 در سیستان و بلوچستان