کمبود مرغی در استان کرمان نداریم/اعلام قیمت مرغ منجمد و گرم


کمبود مرغی در استان کرمان نداریم/اعلام قیمت مرغ منجمد و گرم

به گفته معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، علیرغم کاهش جوجه ریزی، در کرمان کمبود مرغی نداریم.

"محمدرضا قوام" در گفت و گو با ایسنا با بیان این‌که توزیع مرغ در کرمان هم اکنون به خوبی در حال انجام است، گفت: از اواسط آبان تا اواخر آذر ماه جوجه ریزی کم می شود اما با اقدامات صورت گرفته، از سایر استان‌هایی که تولید مرغ دارند، مرغ به استان وارد می شود و خوشبختانه هیچ کمبودی در این زمینه در استان احساس نمی شود.

وی با بیان اینکه در زمینه مرغ گرم، در نقاطی که با کمبود روبرو شویم، از طریق تزریق مرغ منجمد، این کمبود را مرتفع خواهیم کرد، یادآور شد: مرغ منجمد به اندازه ی کافی در اختیار سازمان پشتیبانی امور دام شمال و جنوب استان بوده و به محض نیاز بر اساس حواله ای که جهادکشاورزی صادر می کند، در اختیار واحدهای توزیعی قرار داده خواهد شد.

قوام با تاکید براینکه قیمت مرغ منجمد در سراسر کشور ۲۰ هزار تومان است، گفت: با فروشندگان متخلف در این زمینه برخورد جدی خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همچنین قیمت مرغ گرم تولید مرغداری های استان را ۲۹۳۳۰ تومان اعلام کرد و افزود: فروش مرغ گرم وارد شده از سایر استانها نیز تا سقف ۳۱ هزار تومان خواهد بود ولی فروش بیش از این مبلغ تخلف محسوب می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در ماه‌های پایانی سال و با تمهیدات صورت گرفته، مردم با کمبود مرغ مواجه نخواهند شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !