بسیجیان آستارا، شکوه اقتدار و وحدت خود را به نمایش گذاشتند


بسیجیان آستارا، شکوه اقتدار و وحدت خود را به نمایش گذاشتند

آستارا - ایرنا - بسیجیان آستارا در آستانه سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین، با برپایی تجمع بزرگ، شکوه اقتدار و وحدت خود را در سالن ورزشی انقلاب این شهرستان به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در این آئین گفت: بسیج امید بخش ملت ‌های منطقه و آزادیخواه جهان است و این روحیه جهادی بسیج به سایر مرزها و ملت های مسلمان رسیده است.

غلامرضا مرحبا افزود: بسیج حاصل یک تفکر ناب، تصمیم عمیق و راهبردی از سوی امام خمینی(ره) بود و در طول این سالها همواره در کنار مردم بوده و برای مردم جانفاشانی می ‌کند.

وی اضافه کرد: رشادت ‌های بسیجیان در طول دوران دفاع مقدس بی نظیر است و این نیروی مردمی پس از دوران جنگ تحمیلی در عرصه‌ های محرومیت‌ زدایی، سازندگی و سایر حوزه ‌ها وظیفه خود را به خوبی ایفا کرده است.

نماینده مردم آستارا گفت: قلب دشمنان امت اسلامی و انقلاب از قدرت بسیج در لرزش است و انقلاب اسلامی به برکت شجره طیبه بسیج پویاتر، سربلندتر و با نشاط‌ تر به راه خود ادامه می ‌دهد.

وی ادامه داد: جوانان آینده‌سازان کشور هستند و چه خوب است که این آینده را با تفکر بسیجی همراه کرده‌ اند و در حال حاضر در جنگ اقتصادی قرار داریم و امیدواریم با روحیه جهادی مدیران و صبر ملت از این گردنه هم با موفقیت عبور کنیم.

مرحبا افزود: حضرت امام خمینی (ره) تفکر بسیجی را بنا نهاد و بیانیه گام دوم انقلاب را مقام معظم رهبری به ارمغان آورد و این بیانیه چراغ راه آینده است و جوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش اساسی دارند و فردای کشور به دست این قشر ساخته می ‌شود.

سرهنگ بهزاد قنبری فرمانده سپاه ناحیه آستارا هم گفت: بسیج از مردم و برای مردم است و بسیج از ابتدای شکل ‌گیری در خدمت کشور و مردم بوده و این مسیر را ادامه می‌ دهد و شجره طیبه بسیج با دوراندیشی و نگاه راهبردی و همه جانبه امام راحل بنا نهاده شد.

به مناسبت هفته بسیج در روزهای گذشته یادواره شهدای ورزشکار، مسابقه نقاشی بسیج هنرمندان، نشست با خبرنگاران و یادواره شهدای اهل سنت در شهرستان آستارا برگزار شد.

۲۹ آبان تا پنجم آذرماه هفته بسیج است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه عرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!