مروری بر اخبار کوتاه کانون های مساجد استان زنجان


تهیه و اهداء جهیزیه به زوج های نیازمند، برگزاری کارگاه بررسی آسیب های اجتماعی و مشاوره های حقوقی از اخبار کوتاه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، تهیه و اهداء جهیزیه به زوج های نیازمند، برگزاری کارگاه بررسی آسیب های اجتماعی و مشاوره های حقوقی از اخبار کوتاه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان است.

به همین منظور در کانون فرهنگی و هنری بهاران شهرستان طارم که در مسجد جامع طارم تاسیس شده است، برنامه‌های هفتگی با موضوعات ملی و مذهبی و فرهنگی و اقامه نماز جماعت و قرائت دعای توسل با سخنرانی حجت الاسلام صادقی پور در روزهای سه‌شنبه هر هفته برگزار می شود.

مروری بر اخبار کوتاه کانون های مساجد استان زنجان

در این دوره های آموزشی و فرهنگی اعضای کانون فرهنگی هنری بهاران و اهالی روستای ده بهار شهرستان طارم ضمن اطلاع از مسائل روز جامعه با دوره های فرهنگی و هنری متناسب خود آشنا می شوند.

به همت اصحاب مسجد و خیرین نیک اندیش مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان یک سری جهیزیه برای اهداء به یک زوج نیازمند با حفظ کرامت و عزت نفس تهیه شد.

بچه های کانون فرهنگی شهدای هسته ای در این مسجد علاوه بر تهیه جهیزیه، در مناسبت های مختلف سال هم با مشارکت خبرین بسته های معیشتی در بین نیازمندان توزیع می کند.

مروری بر اخبار کوتاه کانون های مساجد استان زنجان

مراسم پرفیض زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام محمدحمید محمدی و با نوای حاج سید یوسف شبیری در مسجد حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

این مراسم پنج شنبه 4 آذر بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور نمازگزاران برگزار خواهد شد.

کارگاه بررسی آسیب های اجتماعی با سخنرانی حجت الاسلام جهانشاهلو بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین(ع) سعدی شمالی زنجان برگزار شد.

در این کارگاه یک روزه که با حضور جمعی از بچه های این مسجد برگزار شد، آسیب های اجتماعی موجود در جامعه مطرح و مورود بررسی قرار گرفت.

مروری بر اخبار کوتاه کانون های مساجد استان زنجان

در مسجد النبی(ص) زنجان نیز کارگاه مشاوره حقوقی با موضوع خانواده و با حضور جمعی از اعضای کانون فرهنگی و هنری سبحان و خانواده های ایشان برگزار شد.

همچنین با حضور گروهی از وکلا، جلسات راهنمایی و مشاوره در مسائل حقوقی در مسجد برگزار شد.

پایان پیام/693

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی