ساماندهی 90 درصد تراکتورهای فاقد پلاک در جهرم


ساماندهی 90 درصد تراکتورهای فاقد پلاک در جهرم

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم گفت: طرح ساماندهی تراکتورهای کشاورزی با تعیین تکلیف یا پلاک‌گذاری 90درصد از این وسایل و ادوات کشاورزی انجام شده است.

احمدعلی گچکاران درباره ساماندهی تراکتورهای فاقد پلاک در شهرستان جهرم به ایسنا گفت: شهرستان جهرم ۲۸۰ تراکتور فعال دارد که ۱۲۱ تراکتو فاقد پلاک بود که ۹۰ درصد این تراکتورها شناسایی و برای آنها تشکیل پرونده داده شده است.

وی با بیان اینکه این امر اساس مصوبات کارگروه پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز ابراز کرد: این امر باعث تخصیص سهمیه سوخت به مالکین دستگاه‌های مذکور در زمان کاشت و برداشت می‌شود.

وی با بیان اینکه شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی یکی از ضروریات خدمت رسانی مطلوب در عرصه مکانیزاسیون با هدف هویت‌بخشی و شناسنامه‌دار کردن ماشین‌آلات کشاورزی و جلوگیری از قاچاق سوخت است، گفت: این طرح با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، نماینده تعاونی تراکتورداران فارس و جهاد کشاورزی شهرستان جهرم اجرا می‌شود.

گچکاران هدف از پلاک گذاری ماشین‌های بخش کشاورزی را هویت دار کردن این ماشین‌ها دانست و افزود: سهمیه سوخت بر اساس سطح کشت از سوی شرکت پخش به ماشین آلات کشاورزی تعلق می‌گیرد.

گچکاران اظهار کرد: مالکین تراکتورهای فاقد پلاک می‌توانند با مراجعه به نماینده تعاونی تراکتورداران فارس مستقر در محل مدیریت جهادکشاورزی جهرم،برای اطلاع از روند اجرای کار، تشکیل پرونده و انجام امور اداری لازم، اقدام کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی