نمایشگاه و جشنواره استانی اسوه در زنجان پایان یافت


 نمایشگاه و جشنواره استانی اسوه در زنجان پایان یافت

زنجان - ایرنا - نمایشگاه و سومین دوره جشنواره استانی اسوه که به همت سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از روز سه شنبه /2 آذر ماه/ برپا شده بود امروز پنجشنبه / 4 آذر ماه/ به کار خود پایان داد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در مراسم اختتامیه این نمایشگاه و جشنواره اسوه گفت: برگزاری نمایشگاه و جشنواره می تواند در تقویت، ظرفیت سازی، الگودهی، ایجاد فضای رقابت سالم و سازنده و عمق بخشی به پایگاه مقاومت بسیج مساجد و محلات، بسیار نقش آفرین باشد.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی، افزود: برگزاری جشنواره اسوه به منظور انتخاب و معرفی پایگاه های مقاومت برتر که از چند سال پیش آغاز شده از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در فعال تر کردن پایگاه ها مفید و موثر است.

وی، اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم به منظور اطلاع رسانی جهت حضور علاقه مندان به ویژه جامعه هدف باید قبل از برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره استانی اسوه، صورت گیرد تا مردم از نزدیک با فعالیت ها، ظرفیت ها و اشتغالزایی پایگاه های مقاومت بسیج به شکل بهتر و بیشتری آشنا شوند که خروجی آن به حتم به نفع مردم، نظام و رفع محرومیت خواهد بود.

طهماسبی تصریح کرد: در حال حاضر قریب ۹۰ درصد از جمعیت هدف جذب بسیج شده اند که امید می رود با برنامه ریزی مناسب و استفاده از ظرفیت های مختلف پایگاه های مقاومت بسیج، کارهای خوب، اثر بخش و ارزشمندی را از بسیج شاهد باشیم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز گفت: نمایشگاه ها و جشنواره ها از سوی پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات مایه خیر و برکت هستند که باید تقویت شده و مکان برگزاری آن نیز در مرکز شهر باشد.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره ها می تواند در حرکت جامعه و انتخاب درست مسیر نقش مهمی ایفا کند، افزود: باید در پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات زمینه و بستر را به سمتی پیش برد تا از این طریق بتوان در جامعه نقش آفرین و الگو ده شد.

وی با تاکید براینکه باید در جامعه بیش از پیش حرکت دینی ایجاد کرد، اظهار داشت: بسیج با توجه به ظرفیت های بالایی که دارد می تواند در حوزه های مختلف اعم از اخلاق، سیاستگزاری و دانشگاه، نقش داشته و میدانداری کند.

حجت الاسلام بیگدلی، افزود: بسیج می تواند با زمان و مکان تطبیق داده شده و به پیش برود و شهدای گرانقدر و عزیزی همچون حججی ها را تربیت و تحویل جامعه دهد و میدان بسیج قابل قیاس با هیچ چیز نیست و دارای ظرفیت های فراوان و ایثار و عشق است.

وی با بیان اینکه امروز دیگر نه مبارزه سخت بلکه مبارزه به صورت نرم است و به همین خاطر باید بسیج در تمامی زمینه ها کار و فعالیت کند، اظهار داشت: امروز دشمنان فرهنگ و معنویت را به منظور آسیب رسانی به مردم، انقلاب و نظام مورد هجمه قرار داده اند که باید آنها را با استفاده از ظریفت و توانمندی های بالای بسیج، خنثی و بی اثر کرد هرچند که نظام در مقابله با این هجمه ها موفق بوده و به فعالیتهای خود استحکام و عمق بخشیده است.

به گزارش ایرنا، در پایان آیین اختتامیه نمایشگاه و جشنواره استانی اسوه که در محل حسینیه عاشقان ثارالله واقع در اتوبان ۲۲ بهمن زنجان برگزار شد از پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات برتر این استان با اهدا لوح تقدیر و جوایز نقدی، تقدیر به عمل آمد.

سازمان بسیج در پی ایجاد رقابت سالم، ظرفیت سازی و کشف استعدادهای برتر و اعتلای پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات است و انتخاب و معرفی پایگاه های برتر خواهران و برادران، ارایه دستاوردها و انتقال تجربیات و نمونه‌های موفق به سایر رده ها از محورهای مهم این نمایشگاه و جشنواره بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | بسته شدن صفحه اینستاگرام همسر سابق «مهدی قائدی»؛ علت چی بود؟