اشتباه گرفتن کروکدیل واقعی با مجسمه


اشتباه گرفتن کروکدیل واقعی با مجسمه

مرد سالخورده ای که خیال می کرد در حال گرفتن سلفی با مجسمه کروکدیل است، مورد حمله این حیوان قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد ۶۸ ساله پس از بالا رفتن از یک کروکدیل واقعی در حالی که مشغول گرفتن عکس سلفی بود، مورد حمله این حیوان قرار گرفت. این مرد که هویتش «نهیمیاس چیپادا» اعلام شده زمانی دچار این اشتباه بزرگ شد که این حیوان را یک مجسمه سنگی تصور کرد.

چیپادا اهل شهر کاگایان دِ اورو فیلیپین به پارک آمایا رفته بود که دچار این حادثه شد. خانواده او برای بزرگداشت روز تولد چیپادا به این پارک رفته بودند. لحظاتی بعد چیپادا با دیدن یک کروکدیل در حالی که خیال می‌کند مجسمه باشد به آن نزدیک می‌شود. در همین لحظه در حالی که چیپادا با لمس این حیوان سعی می‌کند خود را در موقعیت مناسب تهیه عکس سلفی قرار دهد از ناحیه آرنج مورد حمله قرار می‌گیرد.

در این پارک علاوه بر نگهداری حیوانات واقعی، تعدادی مجسمه حیوانات مختلف نیز نصب شده بود که موجب اشتباه این گردشگر محلی شد.

بیشتر بخوانید

مار سمی، جان نظامی نیروی هوایی را گرفت

این مرد پس از انجام درمان اولیه توسط تیم پزشکی پارک، برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شد. بنا به گزارش رسانه‌ها او در این حادثه دچار شکستگی استخوان و جراحت دست چپ شد. از زمان وقوع این حادثه این مرد تحت عمل‌های جراحی متعدد قرار گرفته است.

گفتنی است؛ مسئولان پارک برای پرداخت هزینه‌های درمان این گردشگر اعلام آمادگی کرده اند.

اشتباه گرفتن کروکدیل واقعی با مجسمه

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل