برگزاری جلسه هم اندیشی مسئولین کانون‌های خدمت رضوی


برگزاری جلسه هم اندیشی مسئولین کانون‌های خدمت رضوی

جلسه هم اندیشی مسئولین کانون های خدمت رضوی منطقه 14 تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان جلسه هم اندیشی کانون های خدمت رضوی منطقه 14 تهران با حضور مسئولین کانون‌های تخصصی و عمومی، مسئولین کانون‌های مساجد منطقه و معاونت‌های منطقه برگزار شد.

رضا رحیمی، مسئول پایش منطقه14 تهران اصول و سرفصل‌های پایش مومنانه خادمیاران را بیان و پس از آن مرتضی شکوری معاونت خادمیاری منطقه در ارتباط با نحوه جذب، فعالیت و ثبت گزارشات یاوران رضوی صحبت کرد.

رضا شاهنجرانی معاون کانون‌های خدمت رضوی منطقه140تهران اهمیت ثبت گزارش ماهیانه فعالیت‌های انجام شده در سامانه توسط مسئولین کانون ها را یادآور شد و از مسئولین کانون‌های تخصصی خواست که در حیطه تخصص کانون خود فعالیت داشته باشند و برای انجام فعالیت های عمومی حتما با کانون عمومی منطقه هماهنگ کنند و با همکاری آنها فعالیت های عمومی انجام شود.

همچنین شاهنجرانی از مسئولین کانون‌ها درخواست کرد که جشنواره خدمت رضوی را به خادمیاران خود یادآور شوند و اگر ایده خلاقانه ای دارند حتما در سامانه ثبت و در جشنواره شرکت کنند.

در پایان بعد از صحبت مسئولین کانون‌ها و اعلام نظر آنان، احکام مسئولین کانون‌های تخصصی و عمومی و کانون‌های مساجد منطقه توسط محمدعلی متبحری مسئول منطقه به مسئولان مناطق اهداء شد.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند