تصمیم فنی بود؛/ کریک و توضیح در مورد نیمکت نشینی عجیب رونالدو


تصمیم فنی بود؛/ کریک و توضیح در مورد نیمکت نشینی عجیب رونالدو

مایکل کریک، سرمربی منچستریونایتد مدعی شد نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو مقابل چلسی فنی بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، مایکل کریک، سرمربی موقت شیاطین سرخ امروز کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی را از ترکیب اصلی خود برای دیدار مهم در استمفورد بریج برابر چلسی کنار گذاشته است. مارکوس راشفورد، جیدون سانچو و برونو فرناندس در بخش هجومی برای یونایتد در دیدار امروز به میدان می روند و مایکل کریک پیش از شروع مسابقه مدعی شد نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو تنها یک تصمیم فنی بوده است.

مایکل کریک گفت: "چند تغییر نسبت به بازی گذشته اعمال کردم تا کمی اوضاع تغییر کند. کریستیانو احتمالا مهم ترین نام تیم ما است و این تصمیم فقط معطوف به برنامه ریزی ما برای بازی و بر اساس ایده من است.

تصمیم فنی بود؛/ کریک و توضیح در مورد نیمکت نشینی عجیب رونالدو

من با کریستیانو مکالمه مثبتی داشتم. در واقع شرایط رونالدو عالی بود، اما ما امروز تصمیم گرفتیم که اینگونه تیم را راهی میدان کنیم. ما واقعا مشتاقانه منتظر شروع بازی هستیم. صادقانه بگویم، این فقط تصمیمی مبنی بر انتخاب ترکیب بود و فکر نمی کنم نیاز داشته باشیم این ماجرا را دراماتیک کنیم. همه بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند و همه بازیکنان خارج از ترکیب از جمله کریستیانو نیز فوق‌العاده بودند.

بازیکنان نیمکت نشین نیز 100 درصد از حاضران در ترکیب اصلی حمایت ‌کرده و آماده اند تا در صورت نیاز وارد زمین شوند. قطعا از ترکیبی که روانه میدان می کنیم رضایت داشته و مانند تمامی مسابقات، می خواهیم در دیدار امروز مقابل چلسی نیز پیروز شویم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند