100 کیلو مواد مخدر در ساری کشف و ضبط شد


100 کیلو مواد مخدر در ساری کشف و ضبط شد

ساری- ایرنا- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف 100 کیلو گرم موادمخدر حشیش و دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در ساری خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران سرهنگ علیرضا ثقفی گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ساری با خبر و پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی، حین تردد در یکی از محورهای این شهرستان دستگیر شدند.
وی به کشف ۱۰۰ کیلو گرم حشیش در بازرسی از خودرو و منزل متهمان اشاره کرد و اظهار داشت: در ادامه این عملیات یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و یک قبضه سلاح جنگی از مخفیگاه متهمان نیز کشف شد.
ثقفی با اشاره به معرفی این سوداگران مرگ به مرجع قضائی ، اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم و آسیب های اجتماعی همچون قتل، اختلافات خانوادگی و فروپاشی خانواده ها برشمرد و گفت: برای جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با سوداگران مرگ همکاری همه جانبه مردم با پلیس الزامی است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مازندران در خاتمه از مردم خواست تا برای رسیدن به جامعه ای سالم با جوانانی پویا هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند