زمان آغاز کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) مشخص شد


زمان آغاز کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) مشخص شد

دبیر هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) گفت: این کنگره در روز چهارشنبه 16 آذر ماه سال جاری در مصلی امام خمینی(ره) بوشهر برگزار شود.

حجت الاسلام یوسف جمالی صبح امروز در نشست اعضای دبیرخانه هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) با اشاره به زمان برگزاری این کنگره اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده این کنگره در روز چهارشنبه ۱۶ آذر ماه سال جاری در مصلی امام خمینی(ره) بوشهر برگزار شود.

دبیر هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) سخنران این مراسم را حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور عنوان کرد و افزود: علاوه بر این آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز دیگر سخنران این کنگره خواهد بود.

وی با بیان اینکه هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) ساعت ۹ صبح آغاز و به مدت دو ساعت ادامه دارد، تصریح کرد: این مراسم با حضور مسئولان استان، طلاب، روحانیون و جمعی از دانشجویان و فضلای استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه حدود ۳۰۰ اثر به دبیرخانه های این کنگره ارسال شده است، عنوان کرد: پس از ارزیابی آثار از سوی داوران کمیته علمی کنگره طی دو مرحله، ۱۵ اثر به عنوان برتر و ۱۰ اثر نیز به عنوان شایسته تجلیل انتخاب شده است.

دبیر هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) همچنین گفت: با توجه به شرایط کرونایی کشور این کنگره طبق دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با جمعیتی کمتر نسبت به سال های گذشته برگزار می شود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟