متا امکان افزایش تبلیغات در ارز‌های دیجیتال را فراهم می‌کند


متا امکان افزایش تبلیغات در ارز‌های دیجیتال را فراهم می‌کند

شرکت متا با افزایش تعداد مجوز‌های نظارتی، ممنوعیت خود را تا حد زیادی کاهش داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از انگجت، گزارش‌ها حاکی از آن است که متا در حال عقب نشینی از ممنوعیت طولانی مدت تبلیغات ارز‌های دیجیتال است. همانطور که CNBC گزارش می‌دهد، متا با افزایش تعداد مجوز‌های نظارتی، ممنوعیت خود را تا حد زیادی کاهش داده است.براساس گزارش‌ها، تبلیغ‌کنندگان متا، هنوز برای اجرای تبلیغات برای صرافی‌های ارز‌های دیجیتال، وام‌دهی و کیف پول‌هایی که به شما امکان خرید، فروش، سهام‌داری یا مبادله توکن‌ها را می‌دهند، به مجوز کتبی نیاز دارند.

به گفته توسعه دهندگان؛ متا تبلیغات خود را به روی مشاغل ارز‌های دیجیتالی باز می‌کند که قبلاً نمی‌توانستند هیچ تبلیغاتی را اجرا کنند. این تغییر تنها یک روز پس از آن صورت گرفت که دیوید مارکوس، ناظر کریپتو متا، گفت:"شرکت را ترک می‌کند". او تقریباً دو سال را صرف راه‌اندازی کیف پول رمزنگاری متا Novi کرد که تاکنون تنها با یک آزمایش کوچک موفق شده است. ارز دیجیتال داخلی این شرکت، Diem، دوران سخت‌تری را سپری کرده است. البته به دنبال مخالفت‌های نظارتی و جاه طلبی‌های کاهش یافته هنوز راه اندازی نشده است.

متا امکان افزایش تبلیغات در ارز‌های دیجیتال را فراهم می‌کند
براساس گزارش‌ها، متا شکست در Diem را نمی‌پذیرد. و بر این عقیده است که به زودی این پروژه به طور مستقل اجرا می‌شود. این ممکن است به سادگی منعکس کننده زمان‌های تغییر باشد. در حالی که ارز‌های دیجیتال هنوز مملو از نوسانات و عدم اطمینان نظارتی باشد اما خطرات کاهش یافته و همین امر موجب شده تا متا نگران فروش نباشد.

بیشتر بخوانید

افشای اسنادی از برخورد نژادپرستانه متا با کاربران

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویر جنجال‌ساز از مجری زن سابق صداوسیما در BBC