سرمربی بسکتبال گرگان: نظم‌آوران را بدون بازیکنان بزرگ شکست دادیم


سرمربی بسکتبال گرگان: نظم‌آوران را بدون بازیکنان بزرگ شکست دادیم

گرگان- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بازیکنان ما مقابل تیم نظم آوران سیرجان نشان دادند در غیاب بازیکنان بزرگ، چیزی برای دفاع و پیروزی در برابر حریفان کم ندارند.

مهران‌ حاتمی عصر روز شنبه بعد از پیروزی تیمش برابر نظم آوران سیرجان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به علت غیبت چند روزه تعدادی از بازیکنان تیم به دلیل حضور در تیم ملی و زمان‌ بازگشت آنان و هماهنگ شدن با سایر بازیکنان، نیازمند زمان بودیم.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان امروز در هفته هشتم از مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور (هفته اول دور برگشت) در برابر حریف خود تیم نظم‌آوران سیرجان به پیروزی رسید.

وی اظهارداشت: البته بعد از گذشت چند دقیقه از وقت اول، بازیکنان ما کمی خود را پیدا کردند اما به علت فاصله زیاد نتوانستند به حریف برسند.
حاتمی خاطرنشان کرد: در اواسط کوارتر دوم شاگردانم، نبض بازی را در اختیار گرفتند و پایان نیمه اول، اختلاف ۱۰ امتیازی کوارتر اول به صفر رسید و با نتیجه تساوی به رختکن رفتیم.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان یادآور شد: در آغاز کوارتر سوم شروع خوبی نداشتیم اما پس از انسجام توانستیم روند تیمی را حفظ و تا پایان مسابقه برتری خود را حفظ کنیم.
حاتمی در خصوص غیبت پری پتی تصریح کرد: این بازیکن به علت مصدومیت در فهرست مسابقه قرار نداشت و کادر فنی تصمیم گرفت تا وی استراحت بیشتری داشته باشد و برای بازی‌های مهم‌تر از او استفاده کنیم.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آغاز دور برگشت رقابت‌های لیگ‌ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور، عصر امروز با نتیجه ۸۴ بر ۷۶ در برابر نظم‌آوران سیرجان به برتری رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند