فیلمی عجیب از خیانت شهاب حسینی به همسرش ! / دوستی با خانم بازیگر !


فیلمی عجیب از خیانت شهاب حسینی به همسرش ! / دوستی با خانم بازیگر !

رکنا : به تازگی فیلمی در فضای مجازی دست به دست می شود که به شایعه خیانت شهاب حسینی به همسرش دامن زده است.کسانیکه این فیلم را دست به دست می چرخانند از آن برای اینکه نشان دهند شهاب چگونه به همسرش خسانت کرده است و با خانم بازیگری رابطه دارد استفاده می کنند و درواقع این فیلم کنایه آمیز است !

شهاب حسینی از بازیگران پرطرفدار کشورمان است. یکی از سریال های شبکه خانگی که با بازی درخشان شهاب حسینی شاهد بودیم سریال شهرزاد بود. سکانسی از این سریال را با بازی زیبای شهاب حسینی مشاهده کنید. این روزها شایعه ای ساخته اند مبنی بر خیانت شهاب حسینی. برای شهاب حسینی این هنرمند توانای کشورمان آرزوی موفقیت می کنیم.

شهاب حسینی طلاق گرفت؟

شهاب حسینی بازیگر پرطرفدار و کم حاشیه ای در فضای مجازی است . حواشی این روزهای شهاب حسینی مربوط به طلاق بی سرو صدا از همسرش پریچهر است. به تازگی عکسی از شهاب حسینی در کنار بازیگر معروف در فضای مجازی دست به دست شد و این شایعه را بوجود آورد که عامل طلاق این زوج این خانم بازیگر بوده است. شهاب حسینی در برابر همه حواشی ایجاد شده سکوت کرد و هیچ واکنشی نشان نداد.

بیوگرافی شهاب حسینی

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی در سال ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. شهاب حسینی نخستین فرزند خانواده اش است و یک برادر و دو خواهر دارد. تحصیلات دانشگاهی او در رشته روانشناسی دانشگاه تهران بود که آنرا به خاطر مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت.

شهاب حسینی کار خود را با تئاتر دانشجویی و بعد گویندگی رادیو شروع کرد، سپس در برنامه ای به نام اکسیژن درتلویزیون ظاهر شد. در چند برنامه دیگر هم مثل برپا برپا، به رنگ صبح، سایه روشن و... بعنوان مجری حضور داشت، با سریال خانواده بعد از باران پا به عرصه بازیگری گذاشت.

منبع : شمانیوز

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 1

حجم ویدیو: 8.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:51

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها