عجیب ترین تصمیم ریحانه پارسا / بازگشت با حجاب کامل به ایران !


عجیب ترین تصمیم  ریحانه پارسا / بازگشت با حجاب کامل به ایران !

رکنا: ریحانه پارسا به ایران بر میگردد ، ماجرای برگشت ریحانه پارسا چیست ؟ تا آخر این خبر از ریحانه پارسا با ما باشید .

ریحانه پارسا متولد 1377 در تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر است ریحانه پارسا دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر می باشد ریحانه پارسا در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بوده ریحانه پارسا عاشق حیوانات است و یک گربه خانگی دارد ریحانه پارسا در فضای مجازی حواشی زیادی به دنبال خود دارد.

عجیب ترین تصمیم  ریحانه پارسا / بازگشت با حجاب کامل به ایران !

ریحانه پارسا از وقتی که به ترکیه رفت اسمش در کنار چندین نفر آمد از امیر تتلو پویان مختاری گرفته تا این اواخر که پست و استوری هایی از پسری به نام اشکان مستی می گذراد که عکاس می باشد اما ظاهرا تنها رابطه کاری با ریحانه ندارد و خیلی بیشتر از آن که فکرش را بکنید به هم نزدیک هستند.

عجیب ترین تصمیم  ریحانه پارسا / بازگشت با حجاب کامل به ایران !

ریحانه پارسا مدتی پیش به یکباره عکسی عریان از خود منتشر کرد و بعد از این عکس استوری عجیبی را منتشر کرد. او به نوعی از مردم خداحافظی کرد نوشت: این شاید آخرین تصویر من باشد...

خیلی ها تصور کردند پست خداحافظی ریحانه پارسا جدی است و او دیگر قصد فعالیت در اینستاگرام را ندارد اما مگر ریحانه می تواند از اینستا رود؟ او اصلا به جز اینستاگرام راه درآمدی دیگر هم دارد؟

پس ریحانه بعد از یکی دو روز دوباره به اینستاگرام برگشت و خیلی جدی پست و استوری منشتر کرد و در این بین هراز گاهی هم تبلیغ گذاشت و اصلا انگار نه انگار!

دکتر نیلوفر الله وردی،دکترای تخصصی مشاوره و روان درمانی در تحلیل رفتار ریحانه پارسا به رکنا گفت: «ریحانه پارسا که در کودکی آسیب دیده است،احساس ارزشمندی پایینی دارد.فکر می کند که دوست داشته نشده است.بعد طی بازی در یک فیلم دیده شد و دیده شدن باعث شد که ناگهان دچار خودشیفتگی شود در حالی که هنوز به جایگاهی نرسیده که پخته عمل کند.به همین دلیل دیده شدن ناگهانی چنین فردی باعث می شود حس کند که انگار در حال سقوط است.»

عجیب ترین تصمیم  ریحانه پارسا / بازگشت با حجاب کامل به ایران !

دکتر الله وردی با اشاره به اینکه ریحانه پارسا عزت نفس پایینی دارد در ادامه گفت:« آدم هایی به خاطر عزت نفس دوست دارند دیده و تائید شوند،به هر روشی برای دیده شدن متوسل می شوند و چارچوبی ندارند.آنها هنجار شکنی می کنند و از این طرف بوم به سمت دیگر بوم حرکت می کنند که در نهایت نتیجه اش سقوط و احساس افسردگی است.به طور کلی افرادی که آسیب می بینند و احساس بی ارزشی و خشم نسبت به اجتماع دارند کارهایی می کنند که توجه جلب کنند.آنها سراغ ضد ارزش ها می روند در حالی که خود یک قربانی هستند. قربانی کودکی خراب شده شان!»

مدتیست که ریحانه پارسا با این عکس ذهن کاربران را مشغول کرده که آیا قصد ورود و برگشت به ایران را دارد ؟

عجیب ترین تصمیم  ریحانه پارسا / بازگشت با حجاب کامل به ایران !

منبع: دلگرم

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
2 5

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!