داستان « پلی بک» باز هم در کنسرت خوانندگان پاپ ایرانی تکرار شد؛اینبار برای هوروش بند ! + فیلم


داستان  « پلی بک»  باز هم در کنسرت خوانندگان پاپ ایرانی  تکرار شد؛اینبار برای هوروش بند ! + فیلم

به گزارش دیباچه ، مدتهاست که در همین رسانه خودمان ، به جد خوانندگان با اصالت موسیقی ایران از وضعیت خجالت آور کنسرت های پاپ ایرانی گلایه کرده اند که در آن خواننده به جای اجرای زنده ، پلی بک می خواند . موضوعی که همین چند روز...

به گزارش دیباچه ، مدتهاست که در همین رسانه خودمان ، به جد خوانندگان با اصالت موسیقی ایران از وضعیت خجالت آور کنسرت های پاپ ایرانی گلایه کرده اند که در آن خواننده به جای اجرای زنده ، پلی بک می خواند .

موضوعی که همین چند روز گذشته « اسفندیار قره باغی» خواننده پیشکسوت کشورمان در گفتگو با دیباچه با گلایه به آن اشاره می کند: « وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی در کلیپی صحبت هایی از بنده کرده و همین موضوع سبب شد تا معاونت هنری وزیر با من تماس بگیرند و پیشنهاد پست اداره کل موسیقی را به من بدهند. من در حال حاضر زندگی خود را در تبریز دارم درست است که در تبریز کار نمی کنم ولی آرامش خود را دارم , اگر به تهران بیایم آرامش خود را از دست می دهم و با هزاران مشکل مواجه خواهم شد زیرا اگر این پست را بپذیرم اولین کاری که می کنم این است که جلوی برگزاری کنسرت ها را می گیرم, برگزاری این کنسرت ها معنی ندارد زیرا خواننده نمی خواند و همه آن ها پلی بک است! »

حالا ویدئویی در فضای مجازی در حال چرخیدن است که نشان می دهد در کنسرت هوروش بند هم از پلی بک استفاده شده ؛ موضوعی که هیچ توجیه منطقی ندارد و البته بدون شک در اینجا خواننده بیش از همه آسیب می بیند و تماشاگری که برای تماشای اجرای زنده کنسرت پول داده اما باید پلی بک خواننده محبوب خود را بشنود؛

تعداد بازدید : 0

البته خواننده «هورش بند» پس از پلی بک در کنسرت کیش، توضیحاتی را ارائه داده و این اتفاق را اشتباهی از سوی اعضای گروه عنوان می کند . او ضمن عذرخواهی از حضار، بار دیگر این قطعه را بصورت زنده اجرا کرد.

تعداد بازدید : 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا