امیدآفرینی مهمترین دستاورد دولت در 100 روز نخست کاری است


امیدآفرینی مهمترین دستاورد دولت در 100 روز نخست کاری است

همدان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: امیدآفرینی و امیدوار کردن مردم اولین و مهمترین دستاوردی است که با روی کار آمدن دولت سیزدهم در دل مردم ایجاد شد.

به گزارش ایرنا، «مهدی باب الحوائجی» روز پنجشنبه در دیدار رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان همدان با وی اظهار داشت: بدنه اجتماعی مردم و اعتماد آنان به دولت و دولتمردان به علل مختلف ضعیف شده بود که با روی کار آمدن آیت الله رییسی این وضعیت در حال بازآفرینی و بازگشت است.

وی با بیان اینکه اصلی ترین رکن نظام بعد از ایدئولوژی، مردم هستند تاکید کرد: چنانچه مردم به حاکمیت اعتماد نداشته باشند دچار دور باطل می شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان اظهار داشت: با پیروزی و شکل گیری دولت سیزدهم، امید در دل مردم برای تقویت نظام اسلامی افزایش یافت که این دستاورد باید با عملکرد خوب دولتی ها، برنامه ریزی مناسب و مبتنی بر شناخت از نیازها و ظرفیت ها، تقویت و استمرار یابد.

امیدآفرینی مهمترین دستاورد دولت در 100 روز نخست کاری است

باب الحوائجی اضافه کرد: سیستم اداری دولت، بسیاری از نشست ها، کارگروه ها، سمینارها و جلسات کارشناسی به علل مختلف از جمله شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود که در این دولت دوباره کارگروه ها و جلسات کارشناسی فعال شده که امید می رود خروجی این نشست ها خدمت به مردم و رشد و توسعه استان باشد.

وی گفت: سفرهای استانی رییس جمهور گفتمان جدید مدیریتی را در کشور ایجاد کرد چرا که در این سفرها رییس قوه مجریه به دور از هر گونه تجمل گرایی، هیاهو و هزینه تراشی برای بیت المال در بین مردم حضور یافت که باید این رویه به عنوان الگو و سرمشق مورد توجه مدیران باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان اضافه کرد: حضور رییس جمهور در نقاط مختلف کشور به ویژه مناطق محروم و آسیب پذیر هم زمینه ای برای شنیدن دغدغه ها و مطالبات مردم و تلاش برای رفع آنها و همچنین سبب تقویت روحیه امید و اعتماد سازی مردم به نظام جمهوری اسلامی شده است.

به گزارش ایرنا، دولت مردمی سیزدهم به طور رسمی با محوریت آیت الله رییسی از روز ۱۲ مرداد امسال، زمام امور کشور را برعهده گرفت و با تلاش شخص رییس جمهور و مجلس شورای اسلامی، هیات دولت فعالیت خود را به صورت رسمی از اوایل شهریور آغاز کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مساحت شهر همدان 680 هکتار توسعه می یابد