کشف 900میلیارد کالای قاچاق در غرب استان تهران


فرمانده انتظامی استان تهران، از کشف 900میلیارد ریال کالای قاچاق در 72 ساعت گذشته خبر داد.

صراط:

سردار کیوان ظهیری با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان‌های غرب استان تهران، اظهار داشت: در ۷۲ ساعت گذشته با تلاش‌ها و اقدامات تخصصی ماموران انتظامی غرب استان تهران با اجرای ۱۴۰ فقره حکم قضائی، ۴۵۲سارق و مالخر دستگیر که ۷۵ درصد از آنان دارای سوابق متعدد سرقت بودند.

کشف 900میلیارد کالای قاچاق در غرب استان تهران

به گزارش ایسنا، وی افزود: کشف بیش از ۶۵ فقره انواع جعل و کلاهبرداری از سطح ۶ شهرستان غرب استان تهران از دیگر اقدامات مهم پلیس غرب استان تهران بود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف ۱۳۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه، تصریح کرد: در این مدت ۱۴ باند بزرگ سرقت، توسط ماموران پلیس آگاهی کشف و منهدم شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف ۹۰۰میلیارد ریال کالای قاچاق، بیان داشت: در این خصوص بیش از۴۷ هزار قلم کالای قاچاق کشف و ۲۵ قاچاقچی نیز دستگیر و به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: در این طرح ۹۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۴۶ نفر از سوداگران مرگ نیز دستگیر شدند.

وی در خصوص دستگیری ضارب شهید مدافع امنیت امین سعیدی، گفت: با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران و با انجام کار اطلاعاتی مخفیگاه متهم شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

سردار ظهیری در پایان از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و دستگیری مجرمان و سارقان قدردانی کرد و افزود: انتظار این است که این روند همچنان ادامه داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...