نخستین تریلر سریال هیلو را تماشا کنید


نخستین تریلر سریال هیلو را تماشا کنید

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) پارامونت پیکچرز و استودیو 343Industries طی رویداد The Game Awards 2021 اولین تریلر سریال هیلو را به نمایش گذاشتند. اولین تریلر سریال هیلو – Halo طی رویداد The Game Awards 2021 نمایش داده شده است و مستر چیف را در مرکز توجه قرار می‌دهد. این تریلر توسط دکتر هالزی (با بازی ناتاشا مک الهون) روایت... نوشته نخستین...

پارامونت پیکچرز و استودیو 343Industries طی رویداد The Game Awards 2021 اولین تریلر سریال هیلو را به نمایش گذاشتند.

اولین تریلر سریال هیلو – Halo طی رویداد The Game Awards 2021 نمایش داده شده است و مستر چیف را در مرکز توجه قرار می‌دهد.

این تریلر توسط دکتر هالزی (با بازی ناتاشا مک الهون) روایت می‌شود که مستر چیف (پابلو شرایبر) را به‌عنوان بزرگ‌ترین امید بشریت در جنگ با Covenant آماده می­‌کند. در این تریلر درحالی که سخنان تاثیرگذار او را می‌شنویم، همچنین شهرهای عظیم، یک سفینه بزرگ Covenant و آماده‌باش سربازان UNSC را مشاهده می‌کنیم.

هرچند این تریلر سریال هیلو جزئیات زیادی را از داستان آشکار نمی‌کند، با توجه به آن به نظر می‌رسد این سریال به‌جای اواخر جنگ انسان‌ها با Covenant، در بازه نزدیکی به آغاز جنگ جریان خواهد داشت.

استیون اسپیلبرگ تهیه‌کننده اجرایی سریال هیلو به شمار می‌رود و کایل کیلن و استیون کین که به ترتیب خیابان ترس بخش اول: ۱۹۹۴ (Fear Street: Part One — 1994) و The Closer را در کارنامه خود دارند، آن را ساخته و نوشته‌اند. با این حال، کایل کیلن پیش از شروع تولید این سریال از تیم سازنده جدا شد. وی شورانر فصل اول ده قسمته این سریال بود اما اگر زمانی تصمیم بر ساخت فصل دوم باشد، وی به این پروژه برنمی‌گردد.

بوکیم وودبین (سریال فارگو)، چارلی مورفی (سریال پیکی بلایندرز)، بنتلی کالو (فیلم لبه فردا)، ناتاشا کولزاک (سریال ویچر) و کیت کندی نقش‌آفرینان سریال هیلو هستند.

سریال هیلو از سال 2022 به‌صورت انحصاری از شبکه پارامونت پلاس (Paramount Plus) پخش خواهد شد. در ادامه اولین تریلر سریال هیلو را مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو

نظر شما کاربران گجت نیوز راجع به اولین تریلر سریال هیلو چیست؟ آیا مایکروسافت هیلو را در یک مدیوم جدید هم به عنوان موفقی تبدیل خواهد کرد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تفسیر و رازهای بسیار خواندنی روشن کردن شمع